וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי דרכון או ויזה: תיקו של השף חמודי עוקלה נגנב יום לפני טיסה לארה"ב

10.6.2019 / 15:14

השף של מסעדת "איטליאנו דה לה קוסטה" אמור היה לטוס מחר לארצות הברית לקראת אירוע מיוחד במסעדת ברבוניה בניו יורק - אך מכוניתו נפרצה ונגנבו ממנה המסמכים אשר בלעדיהם הוא ייאלץ להישאר בארץ. כעת הוא פונה אל הפורץ: קח את הכסף, אבל בבקשה החזר את המסמכים

חמודי עוקלה. מעיין סלע, מערכת וואלה! NEWS
יצלח לטוס בכל זאת? השף חמודי עוקלה/מערכת וואלה! NEWS, מעיין סלע

תיק ובו כסף ומסמכים חשובים נגנבו אמש (ראשון) בחיפה ממכוניתו של השף חמודי עוקלה, בהם גם הדרכון שלו וכן ויזה לארצות הברית. כעת הוא פונה לפורצים בתחינה שישיבו לו אותם, שכן אחרת הוא לא יוכל לבשל באירוע במסעדת "ברבוניה" - מהמסעדות הישראליות הבולטות בניו יורק - אליו היו אמור לטוס מחר. "מחר אני צריך לטוס לארצות הברית כדי לבשל באירוע מיוחד שאליו הוזמנתי לניו-יורק. אני חודשיים מתכונן ועובד לקראת האירוע הזה וכעת אני חסר אונים".

עוקלה התפרסם לפני כחמש שנים, שהשתתף בעונה הראשונה של תכנית הבישול "משחקי השף" ששודרה בערוץ 2. למרות שלא העפיל לגמר התכנית, עוקלה היה אהוב מאד על הצופים וזכה לפרסום רב. באותה תקופה הוא עבד במסעדת "מגדלנה" שליד הכנרת - מהמסעדות המובילות בצפון. לפני כשלוש שנים עבר עוקלה לעבוד כשף של מסעדת "איטליאנו דה לה קוסטה" שנפתחה אז בחיפה.

עוד בוואלה! NEWS:
מאות שקלים למשפחה: הצהרונים לא תוקצבו, ההורים ישלמו את המחיר
הוא נעצר בגיל 13 רק כי הפגין - ועכשיו סעודיה עומדת להוציאו להורג
"זרים מנסים ליצור כאוס": הונג קונג לא נסוגה מחוקי ההסגרה לסין

אתמול החנה עוקלה את רכבו ליד המסעדה, ובה התיק שהכין לקראת הנסיעה לארצות הברית. בערב הגיע אלמוני, ניפץ את חלון המכונית וגנב את התיק עם המסמכים. משטרת חיפה הגיעה למקום והחלה בחקירת המקרה, אולם אם עוד היום לא יושבו לידיו של עוקלה הדרכון והוויזה, ירדו לטמיון חודשים של ציפייה, עבודה והכנות להוביל את האירוע המתוכנן במסעדה הניו יורקית.

"אני פונה למי שלקח את התיק בבקשה שיחזיר לי את הדרכון והוויזה. שייקח את הכסף לעצמו, אבל בבקשה שיחזיר לי את המסמכים. אני ממש מבקש ממנו. האירוע בניו-יורק מאד חשוב לי", אמר עוקלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully