וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשק נחטף משוטרים במהלך התפרעות בחורה שבנגב; 5 חשודים נעצרו

7.6.2019 / 17:57

במהלך פעילות משטרתית ביישוב שבנגב הותקפו שוטרים והושלכו לעברם אבנים. אחד מהם נפצע קל והשני סובל מקוצר נשימה. כוחות משטרה נמצאים במקום על מנת להשיב את הסדר על כנו ומסוקים הוזנקו לאוויר. נשקו של אחד השוטרים נחטף - ולבסוף אותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חורה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוטרים הותקפו היום (שישי) במהלך פעילות משטרתית ביישוב חורה שבנגב. אחד מהם נפצע קל מיידוי אבנים והשני סובל מקוצר נשימה. חמישה בני אדם נעצרו באירוע, ומסוקים הוזנקו לאוויר על מנת לאתר חשודים נוספים. כמו כן, נשקו של אחד מהשוטרים נחטף במהלך הקטטה. בעקבות המקרה, שוטרים החלו לעבור בין הבתים ביישוב כדי לחפש אחר הנשק - שאותר לבסוף.

עשרות שוטרים שנמצאים במקום מנסים להשיב את הסדר על כנו במקום ומהמשטרה נמסר כי "הנוכחות המשטרתית המוגברת במקום תמשך ככל שתדרש ולמען בטחונו ושלומו של האזרח הנורמטיבי", כך נמסר ממשטרת ישראל.

בחודש אפריל התנפלו שלושה אלמונים על מאבטח וחטפו את נשקו ברחוב פיק"א בחדרה. ככל הידוע, השלושה תקפו את המאבטח כשהיה בדרך למקום עבודתו בבית הספר המכיל בעיר. כוחות משטרה הוזעקו למקום, פתחו בסריקות אחר האלמונים ונפתחה חקירה. בעקבות המקרה, המאבטח נפצע באורח קל, ופונה על ידי צוות רפואי לבית החולים הלל יפה בעיר.

עוד בוואלה! NEWS:
המהפכה הירוקה: עלייתה ונפילתה של טלגראס
הרוג ופצוע באורח בינוני בהתרסקות דאון במנחת מגידו
התאונה בערבה: האם התעוררה בבית החולים והתבשרה על מות בנותיה

(עדכון ראשון: 15:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully