וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 46 נדקר ונפצע בינוני ברחוב ברמת השרון; מצוד אחר החשוד

תושב העיר נדקר בגבו ופונה לטיפול בבית החולים. המשטרה הציבה מחסומים ומסוקים הוזנקו כדי לאתר את החשוד במעשה ותמונתו הופצה בניסיונות לאתרו. שב"כ מעורב בחיפושים. אמו של הפצוע: "הוא יצא לריצה ומישהו התנפל עליו". מתחזק החשד כי הרקע פלילי. צפו בתיעוד הדוקר בזירה

צילום: אבי אשכנזי, "דיווחים דרום לוהט" ו"בט"ש חירום", עריכה: ניר חן

גבר בן 46 נדקר הבוקר (רביעי) על ידי אדם בעת שצעד ברחוב אוסישקין ברמת השרון ופונה לטיפול במצב בינוני בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. החשוד במעשה, ככל הנראה תושב העיר, נמלט וכוחות גדולים של משטרה מנהלים מצוד נרחב אחריו ברחבי העיר ופתחו בחקירת נסיבות האירוע גם שב"כ מעורב בחיפושים. הנדקר אינו מוכר למשטרה ומתחזקת ההערכה כי הרקע לדקירה פלילי. המשטרה פרסמה את תמונתו של החשוד בניסיון לבקש את עזרת הציבור באיתורו.

אמו של הנדקר שהגיעה לבית החולים בילינסון אמרה לוואלה! NEWS כי "כמדי בוקר האדם שנדקר יצא לריצה חזר משום מקום התנפל עליו מאחור, צעק בערבית אללה אכבר ותקע שלושה דקירות בגבו".

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א גיא גוטלנסקי סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו גבר בהכרה מלאה שוכב ברחוב כשהוא דקור בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים בשטח שכלל עצירת דימומים וחבישות, ופינינו אותו לביה"ח כשמצבו בינוני ויציב".

עוד בוואלה! NEWS:
מאות שקלים בחודש - לרבע מיליון איש: המדריך לקיצוץ בפנסיות
דקר והותיר את הסכין נעוצה: בן 42 הואשם ברצח שכנתו הקשישה
2,500 שוטרים ועשרות אזרחים בפיקוח: היערכות למצעד הגאווה בי-ם

החשוד בדקירה ברמת השרון 5 ביוני 2019. אתר רשמי
החשוד במעשה לפי המשטרה, היום/אתר רשמי
הדוקר מרמת השרון 5 ביוני 2019. אתר רשמי
תיעוד החשוד במעשה לפי המשטרה, היום/אתר רשמי

מחקירה ראשונה עולה כי האיש צעד צעידת בוקר כאשר הגיח לעברו אדם שלף סכין ודקר אותו מספר דקירות. הפצוע שאינו מוכר למשטרה הצליח להימלט ולהזעיק עזרה ופונה לטיפול עם פציעות בפלג גופו העליון.

מפקד משטרת גלילות סגן ניצב מנשי יצחק שהגיע לזירה אמר כי "כלל כיווני החקירה נבדקים ואנו מבקשים את עזרת הציבור לסייע לנו באיתורו. מי שמזהה או מכיר אותו שיצור קשר עם המשטרה ויכווין אותנו אליו".

זירת הדקירה ברמת השרון 5 ביוני 2019. דוברות מד"א, אתר רשמי
זירת האירוע ברמת השרון, הבוקר/אתר רשמי, דוברות מד"א

המשטרה מרכזת כוחות גדולים בעיר, מבצעת סריקות ומסוקים הוזנקו לחיפוש אחר החשוד במעשה. במסגרת החיפושים אחר הדוקר הציבה המשטרה מחסומים באזור הספארי ברמת גן וכתוצאה מכך שיבושי תנועה ופקקים כבשים נוצרו בכביש 4 והכביש נחסם לתנועה לכיוון דרום מצומת מסובים. מאוחר יותר נפתח כביש 4 לתנועת רכבים.

(עדכון ראשון: 10:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully