וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע הרג באוסטרליה: 4 נרצחו ב-5 מוקדים שונים

5.6.2019 / 0:45

גבר המוכר למשטרה עבר בחמישה מוקדים שונים בעיר האוסטרלית דרווין - פאבים, פארק ומכולת - כשהוא חמוש ברובה ציד, והרג ארבעה בני אדם. במשטרה אמרו כי הם בודקים את המניע לירי החריג, ופסלו את האפשרות שמדובר בטרור

חמוש ירה למוות בארבעה בני אדם בעיר דרווין אוסטרליה ב-4 ביוני 2019. AP
מעצרו של החשוד על ידי השוטרים בדרווין, אמש/AP

באחת מהמתקפות הקטלניות ביותר באוסטרליה בשנים האחרונות, אדם חמוש הרג אמש (שלישי) ארבעה בני אדם ופצע אדם נוסף בעיר דרווין - בחמישה מוקדים שונים. המשטרה הודיעה על מעצרו של החשוד והבהירה כי "בשלב זה אנחנו לא מאמינים שהאירוע קשור לטרור, זה אדם יחיד שפעל לבדו".

החשוד, גבר בן 47, היה מוכר למשטרה והיה במעצר גם בחודש ינואר האחרון. הוא נעצר אמש כשעה לאחר שהחל במסע לירי, שאותו ביצע על פי ההערכה באמצעות רובה ציד. חמש זירות הירי שזוהו על ידי המשטרה כוללות פאבים, פארק וחנות מכולת. "אנחנו עדיין מנסים לבסס את המניע מאחורי הירי", הוסיפו במשטרה האוסטרלית.

חוקי הפיקוח על הנשק באוסטרליה נחשבים לנוקשים במיוחד בהשוואה לעולם, והם נקבעו לאחר אירוע הירי ההמוני הגרוע בתולדותיה, שבו חמוש ירה למוות ב-35 בני אדם בפורט ארתור שבמדינת האי טסמניה. בשנה שעברה נרשם המקרה הגרוע ביותר מאז הירי בפורט ארתור - רצח והתאבדות שהסתיימו במותם של שבעה בני משפחה במערב אוסטרליה.

עוד בוואלה! NEWS:
שנתיים בצינוק, בלי שמש: אל צ'אפו מתלונן על "עונש אכזרי" בכלא בארה"ב
"מחזה נדיר": שלג חריג ירד במזרח אוסטרליה הקפואה
"קטאר נסוגה": פסגת מכה נפתחה בהפשרה, אך לא פתרה את משבר מדינות המפרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully