וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה בת ארבע נלכדה בכלי רכב שעלה באש ליד ירושלים ומתה

צוות מד"א שהגיע לכפר ג'יב מצא את הילדה איה נידאל אבו דיה עם כוויות וללא סימני חיים, וקבע את מותה במקום. המכונית אותרה בעת שחנתה סמוך למבנה נטוש ביישוב. מחקירה ראשונית עולה כי כמה ילדים הציתו קרטונים והאש אחזה ברכב

צילום: רוני כנפו כיבוי אש

איה נידאל אבו דיה, כבת ארבע, נספתה היום (שלישי) לאחר שנלכדה בכלי רכב שהחל לבעור בסמוך לכפר ג'יב שנמצא צפונית לירושלים. צוות מד"א שהגיע למקום דיווח כי הילדה סבלה מכוויות וללא סימני חיים, וקבע את מותה במקום. המכונית אותרה בעת שחנתה סמוך למבנה נטוש בכפר. כוחות הכיבוי שהוזעקו להשתלט על האש החלו בחקירת נסיבות המקרה.

חובשי רפואת חירום במד"א, משה בלך ואיציק גולדפרב סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו רכב בוער, ובתוכו ילדה שככל הנראה נלכדה בתוכו, בעת שחנה. מיד בתום פעולות הכיבוי של מכבי האש, ביצענו בדיקות רפואיות לילדה כבת ארבע, שסבלה מכוויות. היא הייתה ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

עוד בוואלה! NEWS
לאחר פיטורי שקד: נתניהו ימנה מ"מ לתיק המשפטים הערב או מחר
שנתיים בצינוק, בלי שמש: אל צ'אפו מתלונן על "עונש אכזרי" בכלא בארה"ב
''סמל של ניצחון'': הובא למנוחות השורד האחרון של מרד סוביבור

איה נידאל אבו דיה הילדה בת הארבע שנהרגה ברכב שעלה באש בירושלים. אתר רשמי
מותה נקבע במקום. איה נידאל אבו דיה/אתר רשמי

נידאל, קרוב משפחה של אבו דיה, אמר כי "ההורים והאחים מסתגרים בבית ולא יוצאים לדבר. הם במצב מאוד קשה". לאחר תחקור ראשוני נמסר מכוחות הכיבוי כי כמה ילדים שיחקו בחצר ומסיבה לא ברורה השיגו מצית והחלו לשחק באש תוך הבערת קרטונים ברכב. בשלב מסויים האש אחזה בחלקי הרכב שהתלקח במהירות תוך כדי שהיא ישובה בתוכו כששאר הילדים זועקים לה להימלט, אך למרבה הצער ללא הועיל.

לפני כשבועיים מת אלעד פריזאט, פעוט בן שלוש, בשריפה שפרצה בבניין מגורים ברחוב אלעזר בצפת. הוא פונה לבית החולים זיו שבעיר כשמצבו אנוש, תוך כדי פעולות החייאה, אך בהמשך נקבע מותו. 18 בני אדם נוספים נפגעו בדליקה, בהם ילד בן ארבע.

(עדכון ראשון: 18:34)

עוד באותו נושא

שריפות פרצו באזור י-ם; תושבי אבן ספיר, אורה ועמינדב פונו מבתיהם

לכתבה המלאה
הרכב שניזוק בעקבות השריפה שפקדה את כפר גי׳ב צפונית לירושלים 4 בינוי 2019. דוברות כב"ה מחוז יו"ש, אתר רשמי
הרכב בו נלכדה הילדה, היום/אתר רשמי, דוברות כב"ה מחוז יו"ש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully