וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר כשנה במאסר: מלך תאילנד חנן ישראלי שנכלא על עבירות נשק

3.6.2019 / 21:00

מאהה וצ'יראלונגקון החליט לחון את אורי לוי, עבריין ישראלי תושב חיפה כבן 40 שהיה כלוא במדינה על עבירות נשק וסחיטה באיומים. לוי נשפט ל-18 חודשים, מהם ריצה בפועל כעשרה לאחר שתועד יורה ומחזיר בנשק שלא כחוק בחוף בקוסמוי יחד עם חברו בשנת 2018

ללא קרדיט

מלך תאילנד, מאהה וצ'יראלונגקון, העניק חנינה לאורי לוי, עבריין ישראלי תושב חיפה כבן 40 שהיה כלוא במדינה, והוא צפוי לשוב ארצה בימים הקרובים - כך נודע היום (שני) לוואלה! NEWS. עורכת הדין תמי אולמן, המייצגת את לוי, אישרה את הדברים. לוי נשפט בתאילנד ל-18 חודשים, מהם ריצה בפועל כעשרה, לאחר שנעצר בחשד לעבירות נשק וסחיטה באיומים.

בחודש אפריל 2018 דווח כי לוי נעצר על ידי משטרת בנגקוק, יחד עם ישראלי נוסף, בחשד שירו בחוף הים והחזיקו נשק שלא כחוק. זאת לאחר שסרטון בו מתועדים השניים יורים בחוף בקוסמוי הגיע לידי המשטרה. בסרטון נראה לוי בחולצה צהובה וכובע, דורך את אקדחו ויורה באוויר ולכיוון המים כ-13 כדורים. לקראת סוף הסרטון לוי מתקרב לחברו שמצלם ומתלוצץ עמו.

לקריאה נוספת בנושא:
"יתאבד בכלא": 4 שנות מאסר נגזרו על הישראלי שהפעיל מרפאה בקוסמוי
"אדם חופשי": תאילנד שחררה את הכדורגלן שהזהיר כי יעונה במולדתו

תיעוד העבריין אורי לוי דורך אקדח בחוף הים
ויורה באוויר ולכיוון המים בקו סמוי. אתר רשמי
לוי אוחז באקדח בחוף הים בקו סמוי, תאילנד 2018/אתר רשמי

בחודש מרץ שרת המשפטים היוצאת איילת שקד והשר לביטחון הפנים גלעד ארדן חתמו על בקשה להעברתו לישראל של האסיר נתי חדד מהכלא בתאילנד לישראל. הם ביקשו כי חדד ירצה בישראל את יתרת עונש המאסר שנגזר עליו , ובכך יתאפשר להעניק לו טיפול רפואי הולם ולשלב אותו בתהליך שיקומי בשב"ס. בימים האחרונים נפוצו בישראל שמועות כי מלך תאילנד נעתר לישראל או אף חנן גם את חדד, אך עו"ד ששי גז המייצג אותו הכחיש את השמועות הללו ואמר כי אין להן אחיזה במציאות.

חדד, שהתגורר בשנים האחרונות באי קוסומוי בתאילנד, הפעיל מרפאה בלתי רשמית שסייעה לתיירים ישראלים במצוקה ונעצר ביולי 2017 במרפאתו על ידי הרשויות בתאילנד בחשד לביצוע עבירות שונות. בית המשפט בתאילנד גזר לפני כשנה וחמישה חודשים על חדד 18 חודשי מאסר בפועל, באשמת החזקת נשק ותחמושת ללא רשיון, החזקת מקלטי רדיו ללא רשיון, החזקת אפוד מגן ללא רשיון והפעלת מרפאה ללא רשיון וביצוע פעולות רפואיות ללא הכשרה.

עוד באותו נושא

"הקלה בתנאים": הישראלי שהפעיל מרפאה ונאסר בתאילנד יועבר לארץ

לכתבה המלאה
מלך תאילנד, מרץ 2019. AP
מלך תאילנד מאהה וצ'יראלונגקון, מרץ/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully