וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יתאבד בכלא": 4 שנות מאסר נגזרו על הישראלי שהפעיל מרפאה בקוסמוי

20.12.2018 / 7:59

בית המשפט בתאילנד גזר את עונשו של נתי חדד, שנעצר בשנה שעברה בחשד להחזקת נשק ולניהול מרפאה לא חוקית באי המושך אליו תיירים ישראלים רבים מדי שנה. "האימא מפורקת, היא מתחננת לעזרה", סיפרו בני משפחתו וקראו למדינה לפעול למען העברתו לישראל לצורך ריצוי העונש

צילום: סרטוני גולשים, עריכה: יאיר דניאל

ארבע שנות מאסר וארבעה חודשים נגזרו על נתי חדד, הישראלי שנעצר בתאילנד בגין אחזקת נשק וניהול מרפאה באופן לא חוקי באי קוסמוי בתאילנד - כך מסרו הבוקר (חמישי) בני משפחתו של חדד. הישראלי נעצר בחודש יולי בשנה שעברה, לאחר שכוחות משטרה פשטו על המרפאה שהפעיל חדד ואיתרו בה אקדח. חדד הפעיל בהתנדבות מרפאת מטיילים באי הפופולרי שאליו מגיעים תיירים ישראלים רבים במהלך השנה.

"האימא מפורקת, היא מתחננת לעזרה", סיפרו הבוקר לוואלה! NEWS בני משפחתו. לדברים, "היינו בפגישה אצל ראש הממשלה בנימין נתניהו וקיבלנו הבטחה שיביאו אותו לארץ, שירצה את העונש בישראל, הוא לא ישרוד שם, הוא יתאבד".

עוד בוואלה! NEWS:
חוזרים לרחובות ישראל: כאלף אסירים משתחררים מבתי הכלא
להצהיר שניצחנו ולהסתלק: ארה"ב משאירה את הזירה לרוסיה ולאיראן
בזמן שהיא מתמודדת עם סרטן: רל"ש ראש העיר קריית שמונה תפוטר

מעצרו של נתי חדד וחשודים אחרים בפרשה יולי 2017. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
מעצרו של חדד בתאילנד, בשנה שעברה/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

אלירן חדד, אחיו של נתי הסביר בעבר בשיחה עם וואלה! NEWS, כי אחיו הוא אמנם בעליה של חברת חילוץ והצלה, אך הוא מתפרנס מעבודה במועדונים ובברים שבאי. הוא טען כי מדובר במלחמה של מתחרים עסקיים שרצו לסגור את הבר החדש של אחיו. "אחי עזר להרבה ישראלים בתאילנד והכול היה בהתנדבות. המעצר הזה הוא תוצר של מלחמה בין מתחרים עסקיים". חדד בטוח לחלוטין כי אחיו חף מפשע וכי הוא הופלל. "בן אדם שמחזיק נשק לא חוקי מחזיק אותו במגרה? ללא מנעול?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully