וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקונים נמלטו מהעשן הכבד: שריפה פרצה בקניון איילון ברמת גן

28.5.2019 / 18:33

כוחות משטרה והצלה הוזעקו לקניון איילון בעקבות דליקה שהחלה ככל הנראה בארון חשמל שבער. האזור פונה ממבקרים ושישה צוותי כיבוי פעלו לכיבוי האש. כעבור זמן הדליקה כובתה והמהמשרה נמסר כי אין נפגעים. גבר בן 40 שסירב להתפנות נעצר בחשד שתקף שוטר. צפו בתיעוד מהשריפה

עריכה: איתי עמרם

שריפה גדולה פרצה היום (שלישי) בקניון איילון ברמת גן. האזור שעלה באש, ככל הנראה כתוצאה מארון חשמל שבער, פונה ממבקרים. כוחות משטרה והצלה הוזעקו למקום. שישה צוותי כיבוי פעלו במקום כדי להשתלט על הדליקה שלבסוף כובתה ומהמשטרה נמסר כי האירוע הסתיים ללא נפגעים.

במהלך האירוע קראה המשטרה למבקרים להתפנות מהמקום. "אנו קוראים לציבור שלא להתקרב לאזור שכן ריבוי אזרחים וסקרנים מקשה על פעילות הכוחות במקום", נמסר. לדברי המשטרה, במהלך הפינוי, אדם סירב להתפנות ותקף את אחד השוטרים. השוטר פונה לבית החולים לצורך קבלת טיפול רפואי כשמצבו קל. החשוד, גבר בשנות ה-40 לחייו, נעצר.

מקניון עזריאלי איילון נמסר כי "צוות התפעול של קניון עזריאלי איילון יחד עם כוחות הבטחון ומכבי האש השתלטו במהרה וביעילות על שריפה מקומית אשר פרצה במטבח 'שיפודי התקווה' במתחם ההסעדה בקניון. הקניון כעת חזר לשגרה וממשיך להיות בטוח למבקרים ולעובדים. הגורם לשריפה יבדק לעומק על ידי הנהלת הקניון אל מול הרשויות וכל הגורמים המוסמכים על מנת להסיק את המסקנות ואופן הטיפול למניעת השנות מקרים כאלו בעתיד".

עוד נמסר מהנהלת הקניון על חקירת הדליקה כי "מבדיקה ראשונית עולה כי מערכות כיבוי האש בקניון פעלו כשורה. עם זאת, לאחר דיון עם הרשויות הרלוונטיות, הוחלט לסגור את הקניון למבקרים במהלך הערב, על מנת לבצע אתחול הדרגתי של המערכות. הקניון ישוב לפעילות סדירה מחר בבוקר".

עוד בוואלה! NEWS:
סערת "הצביון היהודי" בעפולה: "אין תוקף משפטי לשבועת חברי המועצה"
מזכירות הליכוד אישרה את שילוב כולנו ברשימה: "נהיה מעל 40 מנדטים"
לפני הפסגה בבחריין: יועצי טראמפ יגיעו לביקור בישראל ביום חמישי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשן עולה מקניון איילון, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול גבר בן 50 נספה בשריפה בדירה ברחוב השקמה בכפר סבא. כוחות כיבוי וחילוץ הגיעו לדירה, הממוקמת בקומה הראשונה, וחיפשו אחר לכודים. ההרוג חולץ מהבניין על ידי צוות מד"א, כשהוא ללא סימני חיים, ומותו נקבע במקום.

על פי עד ראיה שמסר עדות לחוקרי המשטרה האיש נצפה במרפסת ביתו כשהחלה האש מחדרו, אז נכנס לחדר ושם נלכד בלהבות והעשן. החוקרים שמעו עדויות של שכנים כי האיש נהג להדליק נרות בחדרו וכרגע בודקים אם נר גם לשריפה. "כשהגענו למקום ראינו אש ועשן בחלונות של הדירה בקומה הראשונה", סיפר חובש מד"א ניר עמרני. "צוותי הכיבוי פעלו לכבות את הלהבות ומיד כשהתאפשר עלינו לדירה בליווי וחילצנו גבר כבן 50 שהיה מחוסר הכרה וסבל מכוויות ושאיפת עשן. הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

(עדכון ראשון: 17:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully