וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה שהתגרשה מרוח רפאים מתלוננת: "הוא עשה אותי חולה ואיים להרוג אותי"

29.5.2019 / 0:04

האישה שעשתה הכל כדי להיראות כמו ג'ק ספארו ונישאה לרוח רפאים של פיראט בן 300 שנה סיפרה שאחרי זוגיות רוויות משברים, במהלכה חלתה ואושפזה בבית החולים, היא עברה "גירוש שדים" ונפטרה מהרוח שאיימה על חייה: "גיליתי בו צד שלא הכרתי"

This is the day you will always remember as the day Captain Jack Sparrow got married - Amanda Sparrow Large

סיפור חייה הדרמטי של אמנדה "ספארו" לארג', בת ה-47, הגיע לשיאי טירוף חדשים. אנחנו מסקרים את חייה מזה כמעט שלוש שנים, שבמהלכם הספיקה להפוך לכפילה של האליל שלה, ג'ק ספארו, להכיר רוח רפאים של פיראט בן 300 שנה, להינשא לו בטקס שמאני - וגם להספיק להתגרש ממנו. כעת היא חושפת מה בדיוק הוביל לגירושים הכואבים שלדבריה כמעט הסתיימו במותה.

אמנדה, אם לארבעה מדאון פטריק, צפון אירלנד, התפרסמה בעקבות נישואיה לרוח של פיראט שהוצא להורג על מעשי השוד שביצע בים הפתוח. הסיבה: גם לה נמאס מהגברים ב"חיים הגשמיים", אבל במקום להסתפק בקילו גלידה, היא פנתה לחפש נחמה בגבר בלתי נראה מהמאה ה-19 בשם ג'ק. כמו במערכות יחסים אמיתיות, כי בואו נודה באמת - זו כנראה רק הייתה בראש שלה, היא חוותה משברים קשים והשניים התגרשו. במקרה הזה המילה "גירושים" מתארת בדיוק את מה שקרה שם. היא ביצעה טקס גירוש שדים כדי להיפטר ממנו לתמיד. כעת היא חושפת מדוע: "חייבים להיות זהירים כשמתעסקים ברוחות רפאים. אני חושבת שהגיע הזמן לספר לכולם מדוע הנישואים שלנו הסתיימו".

אמנדה ספארו, חתונה עם רוח רפאים. אתר רשמי
אמנדה ספארו בחתונתה עם ג'ק הפיראט הבלתי נראה/אתר רשמי

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully