וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבלה הצעת נישואים מרגשת מרוח רפאים ומודה שהוא הסקס הכי טוב שלה

5.11.2018 / 9:08

אחרי תשעה חודשי זוגיות עם רוח רפאים, אמית'יסט רלם הבריטית קיבלה (לטענתה)) הצעת נישואים מרגשת מבן זוגה הבלתי נראה ומספרת על ההכנות הצפויות לחתונה: "הוא הולך לבחור טבעת. זו תהיה חתונה מפוארת"

ITV

קוראים יקרים, אנחנו מצטערים מראש: אתם הולכים להיחשף עכשיו למקבץ די רציני של שטויות, אבל אתם לא מצפים מאיתנו להתעלם מסיפורה המופרך של אמית'יסט רלם הבריטית, שממשיכה להטריף את בריטניה בעלילותיה המורכבות עם מאהביה - רוחות הרפאים. כגוף תקשורתי רציני, אנחנו מחוייבים לדווח. על אמית'יסט רלם בת ה-30 שמענו לראשונה בשנה שעברה, כשהדהימה את צופי תכנית הבוקר הבריטית בטענה שקיימה יחסי מין עם לא פחות מ-15 רוחות רפאים ואפילו נפרדה מהארוס שלה בעקבות רומן שניהלה עם אחד מהם. מאז היא הספיקה למצוא אהבה חדשה, גם רוח רפאים למקרה שטעיתם, שעשה רילוקיישן מאוסטרליה לאנגליה ובסוף השבוע האחרון - לדבריה - הציע לה נישואים. קולולולולו.

אמית'יסט לא יכולה לראות את רוחות הרפאים שלה, אבל עם כל מאהביה הבלתי נראים היא הצליחה ליצור קשר באופן קבוע ולקיים יחסי מין. היא גם מודה שסקס עם רוחות הרבה יותר שווה מסקס עם גברים (עד שלא תנסו לא תדעו). בתשעת החודשים האחרונים היא מנהלת מערכת יחסים רצינית עם רוח רפאים ששמה אינו ידוע (גם לא לה), אבל טיב ההיכרות ביניהם לא מנע ממנו לעשות את הצעד ולהציע לה נישואים במקום רומנטי במיוחד - מערת ווקי הול התיירותית שבסאמרסט. זו גם הייתה הפעם הראשונה ששמעה את קולו.

אמית'יסט רלם שוכבת עם רוחות רפאים. צילום מסך
אמית'יסט רלם מאורסת לרוח רפאים! מזל טוב?/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

קיימה יחסי מין עם 15 רוחות רפאים ומצאה את האחד שיכניס אותה להריון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully