וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: האם זו ההוכחה הסופית שילדת הרפאים שחורת העיניים באמת קיימת?

8.11.2015 / 15:03

אחרי שבאביב האחרון מזל"ט תיעד דמות מסתורית מסתובבת ביער באנגליה, צולם כעת תיעוד נוסף של הישות והצלמים טוענים שאין הוכחה וודאית מזו לקיומה של ילדת הרפאים שחורת העיניים. האם זו באמת היא?

האם תועדה ילדת הרפאים שחורת העיניים?/Haunted Finders TV

אתם יודעים עד כמה אנחנו סקפטים כשמדובר בכל מיני אגדות אורבניות של רוחות רפאים ומפלצות ים שמתועררות לחיים, אולם התיעוד הבא כבר מתחיל לעלות חשד אפילו אצלנו. כשבאפריל האחרון דיווחנו לכם על מזל"ט שתיעד את "ילדת הרפאים שחורת העיניים" שמסתובבת ביער קנוק צ'ייס באנגליה - העלנו השערה מאוד הגיונית שמדובר בסתם מטייל בחליפה לבנה שאיבד את דרכו ביער. כעת מגיע תיעוד נוסף מצוות מכסחי השדים הנודע Haunted Finders, שמציג ישות מסתורית בחליפה לבנה מסתובבת באותו יער ממש - ואנחנו כבר מתחילים לחשוש.

האם תועדה ילדת הרפאים שחורת העיניים?. REDDIT, צילום מסך
כך אמורה להיראות ילדה הרפאים שחורת העיניים. מפחיד!/צילום מסך, REDDIT

תושבים רבים באזור מאמינים שילדת הרפאים שחורת העיניים היא אחת מקורבנותיו של רוצח הילדים, ריימונד מוריס, שנמצא אשם בשנת 1969 ברצח שלושה ילדים. מטיילים שאזרו אומץ והגיעו למקום, דיווחו על קריאות לעזרה וצחקוקים שנשמעו ממקום לא ברור ביער. לאחר שנים של עדויות חסרות בסיס, הגיע באביב האחרון סרטון שצולם בעזרת מזל"ט שהתיימר להיות ההוכחה הבלעדית לקיומה של רוח הרפאים. השבוע מגיע תיעוד נוסף של (לכאורה) אותה רוח, שצילם צוות מכסחי שדים, שבילה 6 שעות ביער הרדוף במטרה לחפש אחר פעילות על טבעית כלשהי. בקטע, שצולם בשבת ה-10 באוקטובר 2015, בסביבות השעה 19:00, נראית דמות מסתורית מוארת בלבן צועדת ביער.

"גוף של אדם חי לא יקרין כזה אור ביער חשוך לחלוטין. זה התיעוד הטוב ביותר שאי פעם תפסנו", כתב טום בקמסטר, מצוות המכסחים, בסרטון שצילם, "זה נראה כמו ילד לבוש בלבן. אתה יכול לראות את הרגליים זזות. בכלל לא ידעתי שתיעדתי את רוח הרפאים עד שניגשתי לצפות בצילומים וחשבתי לעצמי 'מה לעזאזל זה היה?'". אז מה זה באמת? שוב מטייל שהלך לאיבוד או שזה אנחנו שהלכנו לאיבוד בדמיון שלנו?

עוד באותו נושא

האם צולמה הוכחה לקיומה של ילדת הרפאים שחורת העיניים?

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully