וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוחו של ברון הסמים פבלו אסקובר תועדה באחוזתו רגע לפני הריסתה?

2.3.2019 / 2:07

בתיעוד הריסת אחוזתו המפוארת של סוחר הסמים והנרקו-טרוריסט הקולומביאני ניתן לראות צללית לבנה נעה במסדרון לכיוון דלת היציאה. בעוד חלק סבורים שמדובר בעובד בניין שלא הספיק לברוח, אחרים מאמינים שזו רוח הרפאים של אסקובר, שלכאורה נצפתה כבר באחוזתו בעבר

הריסת ביתו של פבו אסקובר/CEN

האם רוח הרפאים של ברון הסמים פבלו אסקובר מתגוררת ב-25 השנים האחרונות באחוזתו המפוארת ("המונאקו") שבמדיין, קולומביה? במרץ 2018 פורסם ברשת סרטון שלכאורה מציג רוח רפאים מביטה מחלון אחוזתו הנטושה של הברון. בשישי שעבר, ה-22 בפברואר, שלטונות העיר הוציאו לפועל את תכנית הריסת האחוזה במהלך טקס רשמי במטרה להפוך את האזור לפארק זיכרון לכבוד 46 אלף קורבנות "טרור הסמים", שנהרגו בעת מלחמות הקרטלים זה נגד זה ונגד המדינה בשנות ה-80 וה-90.

עבריין הסמים הנודע ומשפחתו חיו בעיר בשנות ה-80. בתקופה זו הוא הרוויח הון מוערך של 25 מיליארד ליש"ט והחזיק בכ-80 אחוזים מאספקת הקוקאין העולמי. אסקובר נהרג בקרב יריות עם המשטרה ב-2 בדצמבר 1993. השבוע הרשויות הרסו את אחוזתו היוקרתית בת 8 הקומות ותיעדו את המאורע בסרטון שפורסם מאוחר יותר ברשת ויש מי שטוען שהוא תפס שנית את אותה "רוח מסתורית" חומקת מחוץ לבית רגע לפני שהוא מתמוטט. בסרטון ניתן לראות צללית לבנה, לכאורה רוח הרפאים של אסקובר, מהלכת מכיוון אחד החלונות בבית אל דלת היציאה הגדולה ונעלמת רגע לפני שהבית קורס בפיצוץ של 375 ק"ג חומר נפץ.

ברון הסמים פבלו אסקובר. AP
רוחו של ברון הסמים פבלו אסקובר נצפתה באחוזתו?/AP

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

רוצח או רובין הוד: 25 שנה לחיסולו של פבלו אסקובר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully