וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמנתו של פבלו אסקובר: הוא אנס אותי בגיל 14 ואילץ אותי להפיל

בספר זיכרונות חדש, מתארת ויקטוריה יוג'ינה הנאו כיצד בעלה לעתיד תקף אותה מינית ושלח אותה למרפאה מאולתרת, שבה עברה את ההליך שגרם לה לייסורים רבים. "סבלתי מכאב עצום, אבל לא יכולתי לומר כלום לאף אחד"

פבלו אסקובר ורעייתו. אתר רשמי
הכירה את בעלה לעתיד בגיל 13. הנאו ואסקובר/אתר רשמי

אלמנתו של סוחר הסמים הקולומביאני פבלו אסקובר חושפת בספר זיכרונות חדש כי הוא אנס אותה והכריח אותה לעבור הפלה כשהייתה בת 14 בלבד. בספר, "החיים שלי והכלא שלי עם פבלו אסקובר", מתארת ויקטוריה יוג'ינה הנאו כיצד היא הבינה שהותקפה על ידי בעלה, 25 שנה לאחר שחוסל על ידי המשטרה בקרב יריות.

בפרק האחרון בספר, שיצא לאור ב-15 בנובמבר, היא מספרת כיצד הודתה במעשיו של בעלה בפני שני ילדיהם, סבסטיאן, בן 41 כיום, ומנואלה, בת 34. "הייתי צריכה להתחבר עם היסטוריה שלי ולשקוע בעמקי נשמתי כדי לאזור את האומץ ולחשוף את הסוד שהסתרתי במשך 44 שנה", כתבה. היא אמרה כי היא חשבה שזה סוד שהיא תיקח עמה לקבר והיא ידעה שזה רק יחמיר את התפיסה השלילית הקיימת ביחס לאסקובר.

בגיל 14, לדבריה, כשאסקובר היה בן 25, הוא הותיר אותה "משותקת" בפחד. הנאו סיפרה כי היא לא הייתה בשלה מינית באותו זמן ולא הבינה את הקשר המיני בין השניים. שלושה שבועות לאחר מכן, היא החלה להרגיש "מוזר", לדבריה, אך לא הבינה שהיא בהיריון. כמה ימים לאחר מכן, אסקובר ביקר אותה ושאל אותה כיצד היא מרגישה. הוא ליווה אותה לביתה של אישה מבוגרת באזור מבודד במדיין.

"התפללתי לאלוהים שזה ייגמר"

לאחר ההליך, שאותו היא תיארה כ"התערבות", אסקובר הוריד אותה בביתה ואמר לה לעדכן אותו לגבי מצבה. עם זאת, הנאו הבינה שמצבה הרפואי יהיה מאתגר במיוחד בבית שבו יש שמונה אחים וחדר שירותים אחד. "בימים שלאחר מכן שכבתי עם הצינורות המוזרים האלו בתוכי והכרחתי את עצמי ללכת לבית הספר כדי שאמי לא תחשוד בשום דבר", סיפרה. "סבלתי מכאב עצום, אבל לא יכולתי לומר כלום לאף אחד. רק התפללתי לאלוהים שזה ייגמר בקרוב".

בשנות ה-70, הפלות ויחסי מין מחוץ לנישואים היו טאבו בחברה הקתולית השמרנית בקולומביה. היא ופבלו התחנו רק שנה לאחר מכן, כשהיא הייתה בת 15, אבל רק אחרי שנים ארוכות היא הבינה שמה שחוותה היה אונס. בקולומביה, יחסי מין יכולים להיחשב כאונס אם יש פער של חמש שנים בין התוקף לקורבן. היא הודתה כי חשיפת הסוד בפני ילדיה גרמה לה להתמודד עם עברה ולהבין שיש עוד שאלות שאין לה תשובות עליהן.

היא אמרה כי למרות הכאב שחוותה בגלל בעלה, שאותו הכירה לראשונה בגיל 12, והסבל שגרם ליתר קורבנותיו, היא סלחה לו בזכות שני הילדים שהם הביאו לעולם. "אני אסירת תודה עליהם, מאחר שהם העניקו לי את הכוח להמשיך לחיות", כתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully