וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום הנדרים קראה הכלה בחתונתה את הטקסטים ששלח החתן למאהבת שלו

2.6.2019 / 0:03

בלילה שלפני חתונתה גילתה הכלה שבעלה בוגד בה עם אישה אחרת. במקום לבטל את האירוע, היא הגיעה אליו מחויכת ובשלב קריאת הנדרים שלפה את האייפון וציטטה בפני המשפחות והחברים את ההודעות המיניות ששלח בעלה לעתיד למאהבת שלו

יוטיוב

נקמה היא מנה שמוטב להגישה קרה. אפילו אם נותרו 24 שעות מורטות עצבים של חיוכים מזויפים עד רגע ההגשה. זה מה שקרה לכלה מסכנה אחת שגילתה יום לפני חתונתה שבעלה לעתיד בוגד בה עם אישה אחרת. חברותיה הציעו לה להתקשר מיד לחתן ולבטל הכול - אבל היא ביקשה לישון על זה ולתכנן נקמה מתאימה לגודל הכאב הנורא שגרם לה. ביום למחרת היא הגיעה לחתונתה מחויכת, לבושה בשמלה לבנה חלומית וברגע קריאת הנדרים - שלפה את הנייד וחשפה בפני האורחים את האמת המרה על בעלה הבוגדני.

הכלה, המשתמשת בשם הבדוי קייסי - סיפרה בבלוג אישי, שפורסם לראשונה ב- Whimn, כיצד בילתה בחדר המלון המפואר שלה בלילה שלפני חתונתה כשלפתע שמעה רטט מהקצה השני של החדר. בלי כל הכנה מוקדמת, סיפרה קייסי כיצד ניגשה אל הנייד שלה וגילתה את הנורא מכל: "קיבלתי הודעות ממספר לא מזוהה. ההודעות כוללות סדרה של צילומי מסך ואחריהם הטקסט: 'אני לא הייתי מתחתנת איתו. ואת?'".

כלה מקריאה ברכה בטקס חתונה. ShutterStock
גילתה שבעלה בוגד בה יום לפני חתונתה והחליטה להביך אותו בפני משפחתו וחבריו/ShutterStock

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully