וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תברחי! חתן סטר לכלתו מול האורחים ההמומים בגלל פיסת עוגה

17.3.2019 / 8:26

המוזמנים לחתונת הזוג "המאושר" נותרו בהלם כשהחתן "העיף סטירה" כואבת לכלתו ממש מתחת לחופה רק בגלל שהתגרתה בו עם פיסת עוגה. המסורת לפיה הכלה והחתן מאכילים זה את זה בעוגת החתונה עוררה לא פעם תגובות אלימות מצד החתן כשגולשים גילו עוד ועוד סרטונים של מקרים דומים

YOUTUBE

בסרטון שפורסם בתחילת שבוע ברשת נראה חתן מעיף סטירה כואבת לכלתו מתחת לחופה מול האורחים ההמומים, לאחר שהיא התגרתה בו עם פיסת עוגה. תשומת הלב לו זכה הסרטון גילתה שמסורת הטעימות מעוגת החתונה כבר עוררה בעבר תגובות אלימות מצד כמה חתנים שמצאו את זה לא מצחיק בכלל.

בסרטון החדש, שצולם איפשהו במרכז אסיה, נראית הכלה לוקחת פיסת עוגה מהצלחת כדי להאכיל את הגבר איתו תבלה את שארית חיה. כשהיא מביאה לו לטעום, רגע לפני שהוא נוגס בעוגה - היא מרחיקה אותה ממנו. החתן, שנראה כעוס כבר לפני זה, מאבד את קור הרוח וסוטר חזק לכלתו, עד כדי כך שהיא מועדת לאחור. הסרטון הקצר מסתיים לפני שאנחנו מגלים אם טקס החתונה נמשך כרגיל או הופסק לאלתר.

חתן מכה את הכלה בגלל העוגה. צילום מסך
חתן מכה את הכלה בגלל חתיכת עוגה/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

כלה ביטלה את חתונתה וגרמה לקטטה המונית - בגלל סיבה ביזארית

לכתבה המלאה

מן הסתם ברשת מתחו ביקורת קשה על החתן. "הבחור הזה צריך ללמוד לקח והאישה צריכה להגיש בקשה לביטול הנישואים בהקדם האפשרי", כתב אחד ואחר הוסיף: "תברחי! אני מקווה שהיא עוד הספיקה להתחרט".

באופן מוזר, זו לא הפעם הראשונה שמסורת הטעימות הזאת הניבה תגובות לא פרופורציונליות מהחתן. לפני 3 שנים פורסם סרטון דומה בו נראה חתן סוטר לכלתו בידה אחרי שגם היא התגרתה בו עם הביס. בסרטון, שצולם כ-15 דקות אחרי שהזוג נישא, נראה החתן מאכיל את כלתו בעוגה עם כפית, אולם כשמגיע תורה להאכיל אותו - היא מתגרה בו שוב ושוב עם "האווירון" עד שהוא מאבד את סבלנותו ומכה בה. מקרה דומה קרה גם לפני 4 שנים, אז החתן איבד שליטה ובעט בשולחן האוכל שנמצא מולו. היינו ממליצים לוותר על המסורת המרגיזה הזאת, אבל מצד שני - זו דרך יעילה לבחון את סבלנותו של הבעל או הכלה לעתיד כמבחן אחרון לפני שסוגרים את הבסטה.

וכאן זה קרה שוב:

צילום מסך

וגם כאן:

וכן, גם כאן:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully