וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלה ביטלה את חתונתה וגרמה לקטטה המונית - בגלל סיבה ביזארית

12.7.2018 / 8:30

ברשתות החברתיות המומים מהסיבה בגללה החליטה הכלה בשלב הנדרים לומר "לא" לבעלה לעתיד - ועוד יותר ממה שקרה מיד אחרי

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

בסרטון - חמש עובדות על חתונות

מהומה פרצה בחתונה הודית אחרי שהכלה הודיעה לחתן שאינה מוכנה להינשא לו - מסיבה מאוד משונה. בשלב אמירת הנדרים, הכלה החליטה לבטל את חתונתה והרגיזה את הצד של החתן שמיהר להביע את דעתו עליה. הצד של הכלה יצא להגנתה ותקף את הצד השני באלימות. אתם מוכנים לשמוע מה הצית את כל הבלגן?

זו הייתה רק מכת ברק! משטרת ביהר חשפה שהחלטת הכלה הגיעה אחרי שהחתן החל להתנהג מוזר בעקבות ברק שפגע בשדה סמוך לאירוע במהלך נדרי הנישואים. ב"טלגרף" דיווחו שהחתן הגיב בפחד וזה הרתיע את הכלה. רגע לפני ה"כן" הסופי, הודיעה הכלה שהיא חוזרת בה, מה שעורר את זעם משפחת החתן שטענה שזה מאוחר מדי לסגת מהעניין, מאחר שחלק ניכר מטקסי החתונה כבר בוצעו בידי איש הדת. כשאלה הוציאו את תסכולם על הכלה, קרובי משפחתה תקפו אותם ובמקום פרצה קטטה המונית. במשטרת סיפרו ששלושה ממקורבי משפחתה של הכלה נעצרו והוחזקו במעצר על התנהגות אלימה.

ככה זה נראה כשאדם מתעד את עצמו נפגע מברק:

תיעוד נדיר של הרגע בו אדם נפגע מברק/YOUTUBE

עוד חתן הודי בצרות - ממרר בבכי בחתונה שלו

CEN

הסיפור מאחורי הסרטון - חתן תועד בוכה בחתונתו כשאולץ תחת איומי אקדח להינשא לאישה זרה

חתונות הודיות נחשבות לאירועים חברתיים גדולים, אך זו לא הפעם הראשונה שהן נקטעות ברגעי השיא שלהן. כלה אחת אמרה שהיא כל כך הופתעת מצעדי הריקוד של בעלה השיכור, שהיא עזבה את האירוע בדמעות. אחרת ניצלה את העובדה שהחתן עבר התקף אפילפטי באירוע כדי להתחתן עם אחד האורחים. הכלה כעסה שהחתן לא סיפר לה קודם לכן על היותו סובל מאפילפסיה ולכן בחרה להתחתן עם גיסה של אחותה. כשהחתן חזר לעצמו, הוא הזדעזעה לגלות שכלתו נישאה כבר לגבר אחר והתחנן בפניה שתשנה את דעתה. גם שם פרצה קטטה המונית בין המשפחות עם הרבה צלחות וכוסות שעפו באוויר.

עוד סיבה לקטטה בחתונה- אבי החתן נישק את הכלה

צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully