וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא היום המאושר בחייהם: חתן וכלה בריב קולני באמצע הכביש

27.2.2016 / 7:00

מצלמת רכב תפסה זוג נשואים הטריים, עדיין בבגדי החתונה, מתווכחים בקולי קולות ועוצרים את התנועה. מי יכול לנחש על מה הם רבו?

יוטיוב

חתן וכלה מרוסיה, שהחליפו נדרים רק לפני כמה דקות, ממש לא נראים שמחים ביום חתונתם. השניים צולמו כשהם קופצים מרכב הכלולות שלהם, באמצע כביש עמוס מכוניות, כדי לנהל ריב קולני וזועם במיוחד. לא ברור מה עשה החתן, אבל לא קשה לנחש שהוא הצליח לעלות על העצבים של הכלה שמסרבת להירגע. הויכוח הקשה והמאד ציבורי שניהלו תועד במצלמה של אחד מכלי הרכב שעצר ברמזור אדום, כשלפניו עוד עומדת מכונית הכלולות עם דלתות פתוחות.

הולכי רגל שעברו במקום בהו בשניים בסקרנות אבל מיהרו להמשיך הלאה, כשכולם מפחדים לגשת לזוג ולנסות להשכין שלום בית. שוב ושוב, ובמידה מסויימת של אלימות, החתן מנסה לתפוס את כלתו ולגרור אותה למכונית, אבל היא נלחמת ומסרבת להצטרף אליו. אף אחד לא מתערב גם כאשר החתן דוחף אותה בגסות לרכב. זה נגמר בכך שהכלה מכה אותו בזר הפרחים שלה בזמן שהיא בורחת מהמקום, עדיין בשמלה לבנה.

חתן וכלה. יוטיוב, צילום מסך
החתן מנסה לדחוף את הכלה לרכב./צילום מסך, יוטיוב

לרגע החתן נשאר עומד המום במקומו, צופה באשתו הטריה נעלמת בקהל העוברים ושבים, לפני שהוא חוזר לבדו למושב האחורי ברכב החתונה וטורק את הדלת. המכונית ממשיכה לנסוע לאט, כנראה בניסיון לעקוב אחרי האישה, אבל לא ברור אם החתן ניסה להחזיר אותה אליו בשנית. הסרטון הפך ויראלי ברוסיה, אולם הסיבות למריבה המכוערת עדיין נשארו בגדר תעלומה.

עוד בנושא:

מלחיץ: צפו ברגע בו כלה קפצה למים - וכמעט טבעה למוות

הכלה נטשה את החופה כי החתן לא ידע לפתור תרגיל מתמטי פשוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully