וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלה נטשה את החופה כי החתן לא ידע לפתור תרגיל מתמטי פשוט

כלה הודית ברחה מחתונתה לאחר שגילתה שבעלה לעתיד לא יודע לפתור תרגיל פשוט בחשבון. אב הכלה בתגובה: "הורי החתן הסתירו מאיתנו במכוון את טיפשות בנם"

אהבתם? תנו לנו לייק

כלה חתן הודו. ShutterStock
הכלה שאלה את החתן כמה זה 15+6 וכשהוא ענה לה "17" – היא דרשה לבטל את החתונה.. אילוסטרציה/ShutterStock

גילית שארוסך בוגד בך? תתנחמי בזה שהוא יודע את לוח הכפל בעל פה. כלה הודית נטשה השבוע את חתונתה לאחר שגילתה שהחתן המיועד לא יודע לפתור תרגיל מתמטי פשוט, כך דיווחה משטרת אוטר פראדש, הודו. הכלה שאלה את החתן כמה זה 15+6 וכשהוא ענה לה "17" – היא דרשה לבטל את החתונה.

משפחתו של החתן ניסתה לשכנע את הכלה לחזור בה, אך היא סירבה. החתונה בוטלה והמתנות הוחזרו למוזמנים. בהודו רוב החתונות מאורגנות על ידי המשפחות וזה מאוד נפוץ שהחתן והכלה מתחתנים בלי לבזבז זמן יקר על דייטים.

אילוסטרציה. ShutterStock
"אפילו תלמידי כיתה א' יכולים לענות על תרגיל כזה"/ShutterStock

גורם בכיר במשטרה סיפר ל-BBC ההודי שהתושב המקומי, מוהר סינג, סידר את חתונת בתו לגבר זר בשם רם בראן, "אבל רק לפני טקס הנישואין, גילתה הכלה שרם הוא אנאלפבית וסירבה להינשא לו". מוהר סיפר בתגובה ש"משפחתו של החתן לא סיפרה לנו על החינוך הגרוע של הבן. אפילו תלמידי כיתה א' יכולים לענות על תרגיל כזה פשוט בחשבון".

בחודש שעבר, כלה אחרת מאוטר פראדש התחתנה עם אורח בחתונה שלה לאחר שהחתן קיבל התקף והתמוטט לפני החופה. על פי הדיווחים, החתן סבל מאפילפסיה ולא סיפר על מחלתו לכלה ולמשפחתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully