וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלס התמוטט בחתונת בתו באשדוד - ומת: "הוא היה מאושר בשבילה"

27.5.2019 / 12:10

בבית המשפחה ביפו עדיין מונחים זרי החתונה הטריים של אלינור, שהתחתנה אתמול. אביה, צ'רלס חורי, התמוטט דקות ספורות אחרי החופה, ומת מהתקף לב. אלמנתו: "לא נתפס שכמה רגעים לפני כן הוא היה בסדר ושמח"

צ'ארלס ח'ורי, אב הכלה שנפטר ביום חתונתה. באדיבות המשפחה
צ'ארלס ח'ורי עם בתו הכלה ביום חתונה, אמש/באדיבות המשפחה

צ'רלס חורי בן 49 מיפו, מת אמש (ראשון) בחתונת בתו באולם ''טרויה'' באשדוד. חורי הספיק להשתתף בטקס בכנסייה, אולם מיד בתום הטקס התמוטט בכניסה לאולם האירועים. צוות מד''א שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה תוך מתן מכות חשמל, הוא פונה לבית החולים אסותא בעיר וכעבור זמן קצר נקבע מותו. צ'רלס הותיר אחריו אלמנה, לוסי, ושני ילדים, אלינור בת ה-23 שהתחתנה אמש עם בחיר ליבה ואדוארד בן ה-19.

אלמנתו של צ'רלס לוסי סיפרה בצער, "לפני שהגענו לחתונה הכל היה בסדר. הוא שמח והתרגש בשביל הבת שלו, הוא הספיק לקבל אותה בשמחה והתרגשות שצעדה אל החופה בכנסייה, שמח איתה והיה מאושר בשבילה, ואז התמוטט". עוד הוסיפה חורי כי ההתמוטטות אירעה ''ממש בתחילת החתונה, חמש דקות אחרי שעברנו בפתח אולם החתונה הוא התמוטט ומת. לא נתפס שכמה רגעים לפני כן הוא היה בסדר ושמח".

עוד בוואלה! NEWS:
נשיאת העליון לנתניהו: מה נשתנה מאז שדיברת על בית משפט חזק?
שקד מכחישה ריצה עם ליברמן: "הפרסומים בענייני אינם נכונים"
טראמפ: "לא פועלים להחלפת המשטר באיראן"; יפן עשויה לתווך

צ'ארלס ח'ורי, אב הכלה שנפטר ביום חתונתה. באדיבות המשפחה
''היה אבא טוב ובעל טוב". צ'ארלס ח'ורי/באדיבות המשפחה
"הוא היה אדם בריא, עשה בדיקות והכל היה תקין"

"הוא היה אדם בריא, עשה בדיקות והכל היה תקין, הוא עבד בפרקטים", סיפרה. את הבשורה המרה לוסי סיפרה לבתה רק בסיום החתונה. "סיפרנו לה רק בסוף החתונה מה קרה לאבא, לא רצינו שתהיה עצובה בחתונה שלה", אמרה. "הוא היה אבא טוב ובעל טוב".

חובש רפואת חירום במד"א, שמעון פרש, שעבד באולם, סיפר כי "תוך כדי עבודה כמנהל אירועים במתחם קיבלתי דיווח על על אדם שהתמוטט באולם ורצתי למקום. ביצעתי בדיקה ראשונית וזיהיתי שלמטופל אין דופק ואין נשימה והתחלתי בפעולות החייאה תוך שאני מנחה עובד במקום לרוץ ולהביא לי את מכשיר הדפיברילטור שקיים באולם באופן קבוע".

עוד סיפר פרש כי ''המשכתי בפעולות החייאה תוך מתן מכות חשמל וכעבור מספר דקות בודדות כשצוות של ניידת טיפול נמרץ של מד"א הגיע למקום הם המשיכו את הטיפול הרפואי ופינו את המטופל לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה ומתן מכות חשמל נוספות".

הלווייתו של חורי תצא היום בשעות אחר הצהריים בשעה 16:00 מהכנסייה האורתודוקסית בגבעת אנדרומדה ביפו והוא ייקבר בבית העלמין הנוצרי ביפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully