וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותר ללא רוח חיים: גבר כבן 50 נספה בשריפה בדירה בכפר סבא

27.5.2019 / 11:19

כוחות כיבוי והצלה הגיעו לבניין מגורים ברחוב השקמה בעיר לאחר שדלקה פרצה בקומה הראשונה מתוך שש. הכבאים מצאו את הגבר כשסרקו אחר לכודים, וצוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו במקום. חוקרי השריפות בודקים אם נר שדלק בחדרו הביא לשריפה

צילום: לכיבוי והצלה מחוז צפון

גבר כבן 50 נספה היום (שני) בשריפה בדירה בכפר סבא. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לרחוב השקמה בעיר דיווחו על הגבר שחולץ מהבניין כשהוא ללא סימני חיים וקבעו את מותו. צוותי כיבוי וחילוץ הגיעו לדירה הממוקמת בקומה הראשונה מתוך שש וחיפשו אחר לכודים. הכבאים איתרו את הגבר וחילצו אותו ללא רוח חיים מהדירה.

חובש בכיר במד"א ניר עמרני סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אש ועשן בחלונות של הדירה בקומה הראשונה. צוותי הכיבוי פעלו לכבות את הלהבות ומיד כשהתאפשר עלינו לדירה בליווי וחילצנו גבר כבן 50 שהיה מחוסר הכרה וסבל מכוויות ושאיפת עשן. הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

המשטרה בודקת יחד עם חוקרי דליקות של מכבי האש מה גרם לשריפה שפרצה בחדר בבית המגורים. על פי עד ראיה שמסר עדות לחוקרי המשטרה האיש נצפה במרפסת ביתו כשהחלה האש מחדרו, אז נכנס לחדר ושם נלכד בלהבות והעשן. החוקרים שמעו עדויות של שכנים כי האיש נהג להדליק נרות בחדרו וכרגע בודקים אם נר גם לשריפה.

ביום שבת מת ילד בן שלוש בשריפה שפרצה בבניין מגורים ברחוב דוד אלעזר בצפת. הוא פונה לבית החולים זיו שבעיר כשמצבו אנוש, תוך כדי פעולות החייאה, אך בהמשך נקבע מותו. 18 נפגעים נוספים פונו לבית החולים.

עוד בוואלה! NEWS:
פעוט בן שלוש נהרג בשריפה בבניין בצפת; 18 נוספים נפגעו
מהקמת ממשלה עד בחירות: כל התרחישים האפשריים של נתניהו
"התחזתה לבעלת רישיון'': הפעילה עגורן בניגוד לחוק - ונעצרה

גבר נספה שריפה בכפר סבא, 27 במאי, 2019. רועי סלומון תיעוד מבצעי מד״א, מד"א
כוחות כיבוי ומד"א בכפר סבא, היום/מד"א, רועי סלומון תיעוד מבצעי מד״א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully