וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנוף המסוכן בגדרה: ההורים לחצו - הגן יועבר למיקום אחר

22.5.2019 / 22:45

בעקבות חשיפת וואלה! NEWS על העגורן שמוקם מעל גן הילדים בגדרה, הודיעה העירייה להורים כי מיקום האשכול יועתק לאזור בטוח יותר. "בימים הקרובים יבוצעו במבנה עבודות שיפוץ והתאמות על מנת לספק לילדי הגנים מענה הולם ובטיחותי"

לביא תצלומי אוויר בע"מ

לאחר שבוואלה! NEWS נחשף המפגע הבטיחותי בדמות מנוף עגורן שפועל כבר מספר חודשים מעל אשכול גני ילדים בגדרה, העירייה שלחה היום (רביעי) מכתב להורי הגן בו הודיעה על העתקת מתחם גן הילדים למקום אחר. "במהלך השבוע הבא יועתקו הגנים 'חרוב' ו'הרדוף' למבנה חלופי ברחוב סחלב. בימים הקרובים יבוצעו במבנה עבודות שיפוץ והתאמות על מנת לספק לילדי הגנים מענה הולם ובטיחותי".

המנוף מוצב כבר מספר חודשים באתר בנייה בסמוך לאשכול גני הילדים, אליו שלחו ההורים את ילדיהם בתחושת פחד יומיומית. העגורן, בגובה עשרות מטרים, מזכיר במבנהו את העגורן שקרס בראשון האחרון באתר בנייה ביבנה, והביא למותם של ארבעה פועלים.

עוד בוואלה! NEWS
כשל טכני או טעות אנוש? חקירת אסון קריסת המנוף ביבנה
ההרוג הרביעי: סרגיי בן ה-33 נהרג באסון קריסת המנוף ביבנה
אחרי קריסת המנוף הקטלנית: אתר הבנייה ביבנה נסגר ל-30 יום

מכתב להורי גן ילדים בגדרה על העתקת מיקום גן הילדים. אתר רשמי
המכתב שנשלח להורי אשכול הגנים בגדרה/אתר רשמי

"לא הצלחתי לעצום את העיניים כל הלילה, מהמחשבה שחס וחלילה יקרה אסון והמנוף ייפול על ילדנו גומרת אותי. זה רק עניין של זמן עד שיהיה כאן אסון", אמרה לוואלה! NEWS הדי, אימה של אחת הפעוטות. "אנחנו בסרטים בבית שנשלח ילד שמח לגן ונקבל אותו בחזרה בחתיכות. כולנו, קבוצה גדולה של הורים, מדמיינים ומדברים כבר תקופה ארוכה על הרע מכל. זאת ממש היסטריה".

בתחילה טענו בעיריית גדרה כי לא מדובר במפגע בטיחותי, "בבדיקה מול אגף ההנדסה, המנוף הפועל בקרבת הגנים הוזז למיקום שנבדק על ידי גורמים מקצועיים שאינו מהווה מפגע בטיחות לילדי הגנים חרוב והרדוף". עם זאת, היום התקבל המכתב מאגף החינוך בעירייה בו הוחלט להעביר את מיקום הגן לאזור אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully