וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: שושבינות הוכנסו בכוח למיטה כחלק מטקס חתונה בסין

27.5.2019 / 10:54

טקסי החתונה בסין הופכים לסיוט עבור המשתתפים בהם, כשבאחד שנערך החודש אולצו ככל הנראה השושבינות לקיים יחסי מין עם השושבינים בניגוד לרצונן. בסרטון המצמרר שפורסם ברשת נראים הגברים אוחזים ודוחפים באלימות את השושבינות למיטה

YOUTUBE

זה צורך הרבה אומץ להינשא בסין. מלבד הלחץ המתבקש שמתלווה לארגון האירוע - החתן, הכלה ואפילו השושבינות עלולים למצוא עצמם באתגר משפיל כחלק מהטקס המסורתי ה"נאוהן", שמשמעותו "לעורר סערה בחתונה". בתקשורת המקומית דווח על חתונה שאירעה החודש בעיר שינגטן, שבמחוז גואנגדונג, בה ערכו השושבינים את הטקס השערורייתי שלהם לפני החתונה - כשהאתגר שהוטל עליהם היה - לאנוס את ארבעת השושבינות של הכלה.

בסרטון שפורסם ברשת החברתית הסינית, נראית קבוצה של כשישה גברים מתנפלים על השושבינות ומכניסים אותן בכוח למיטה, כשאחד מהן נראה מוריד את מכנסיו. השושבינות נשמעות צועקות ומנסות להילחם בגברים, בזמן שהם עומדים סביבן וצוחקים. שלושה סרטונים מהטקס הנורא פורסמו ברשת ועוררו תגובות קשות: "איפה לכל הרוחות היו החתן והכלה כשזה קרה?" כתב אחד ואחר הוסיף: "זה לא טקס. זה אונס". דובר המשטרה המקומית מסר בתגובה ל"בייג'ינג טיימס" שהנושא נמצא בחקירה, אולם עד כה לא הוגשה תלונה רשמית מצד המעורבות.

שושבינות מוכנסות בכוח למיטה בחתונה סינית. צילום מסך
השושבינות מוכנסות בכוח למיטה כחלק מטקס החתונה/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

המטרה בחתונה: לגעת לכלה בחזה. צפו בסרטון המטריד שמשגע את סין

לכתבה המלאה

כפי שציינו, התקרית הנה חלק מטקס פולחני מוכר בסין, בו מוטלים על משתתפי החתונה אתגרים שעליהם לעמוד בהם, ביניהם הקנטת הכלה והחתן והשושבינות שלהם. בחתונה אחרת, אחת השושבינות נגררה ברגליה לעבר הבריכה הקטנה באולם ובאירוע נוסף החתן והכלה נקשרו לעץ. בשנים האחרונות הטקסים הפכו אלימים, וולגריים ונועזים יותר. בטקס חתונה אחד התבקשו האורחים לגעת בחזה של הכלה ולדחוף לתוך המחשוף שלה בוטנים בזמן שהחתן מנסה לאסוף אותם מהרצפה. בסרטון מהאירוע נראה אחד האורחים דוחף ידיים לחזה של הכלה בעוד היתר מעודדים אותו "לגעת, לגעת, לגעת". בקטע נראות אפילו זוג ידיים המנסות להזיז את ידיה של הכלה - כדי שלאורחים יהיה קל יותר לבצע את זממם.

כך זה נראה:

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב
  • עוד באותו נושא:
  • חתונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully