וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה בחתונה: לגעת לכלה בחזה. צפו בסרטון המטריד שמשגע את סין

3.12.2015 / 9:26

בסרטון שעלה לרשת נראית כלה סינית תמימה ביום חתונתה, כשהאורחים מנסים לחפון את שדיה בזמן שהחתן ניסה לאסוף בוטנים מהרצפה. נשמע הזוי? צפו וגלו עד כמה אתם צודקים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

לא קל להיות כלה. במיוחד כשמדובר ביום החתונה עצמו. לחץ, דאגות, בעיות לא צפויות ומה לא. אבל עם כל הכבוד לבעיות של הכלות השונות ברחבי העולם, הכלות הסיניות, או לפחות חלק מהכלות הסיניות, סובלות קצת יותר. בסרטון חדש שהפך לוויראלי תוך ימים בסין, נראית כלה מקומית ביום חתונתה. הכול נראה סטנדרטי, כשגם הכלה נראית מחויכת.

אלא שמה שקורה בהמשך הסרטון צריך לגרום לכם לזוז באי נוחות במקום מושבכם. במקום לחבק, לנשק או לברך את הכלה, האורחים בחתונה מבצעים משהו מעט יותר אינטימי. באחד הרגעים נראה צעיר תופס את שדיה בזמן ששאר האורחים מעודדים אותו וצועקים "לגעת, לגעת, לגעת". כן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך זה נראה. הכלה בחתונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסרטון נראות אפילו זוג ידיים המנסות להזיז את ידיה של הכלה, כדי שלאורחים יהיה קל יותר לבצע את זממם. מדובר, ככל הנראה, במשחק ביזארי במיוחד שנפוץ באותו איזור בסין, במהלכו מנסים האורחים לדחוף בוטנים לשמלתה של הכלה בזמן שהחתן מנסה לאסוף אותם מהרצפה. הסרטון גרר תגובות זועמות, כשגם בסין רבים דרשו כי יירד מהרשת.

עוד באותו נושא

אימה מאחורי הקלעים: מעצב אופנה תקף מינית דוגמניות מול המצלמות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully