וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיעה לחתונה של האקס שלה בשמלת כלה והתחננה שיינשא לה במקום

17.4.2019 / 0:14

"הנך רשאי לנשק את הכלה. כלומר, את אחת מהן": חתן נותר מזועזע כשלחתונתו התפרצה האקסית שלו לבושה בשמלת כלה - והתחננה שיינשא לה במקום לאשתו המיועדת. צפו בקטע המביך

Sina news

לעיתים, היום העצוב ביותר בחיי רווקה הוא יום הנישואים של האקס שלה לאישה אחרת. אחת כזו מסין לא עמדה בבשורה על נישואיהם הקרובים של האקס שלה עם חברתו הנוכחית - והגיעה לחתונתם כשהיא לבושה בשמלת כלה - בניסיון נואש לשכנע אותו להינשא לה במקום. ברגע המביך, שכמובן תועד במצלמות, נראית האקסית כורעת ברך אל מול החתן וצועקת לו "זו הייתה אשמתי". החתן והכלה נותרו המומים על הבמה, כשזו התפרצה אל טקס החתונה של השניים רגע לפני שהחתן עמד לנשק את הכלה. האקסית סירבה להרפות גם אחרי שהחתן הפנה לה את גבו ותפסה לו בחליפה. הוא המשיך לאחזו בידה של כלתו האמיתית בניסיון להרגיע אותה, אבל זה פחות עזר לו וכעבור שניות היא ניערה אותו ממנה ויצאה מהאולם בכעס.

מנחה הטקס ניסה לאלתר והכריז ברמקול: "יש לנו מקרה בלתי צפוי כאן. אולי זו האמת שמאחורי האהבה". הוא גם ציטט פתגם סיני מפורסם: "אם תשאל את החיים מהי אהבה, התשובה תהיה להקדיש את חייך למישהו אחר". חמוד, אבל לא עוזר.

החברה לשעבר הגיעה בשמלת כלה לחתונה. צילום מסך
החברה לשעבר הגיעה לטקס החתונה והתחננה בפני החתן שיינשא לה/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מה הסיכוי? שש נשים שאינן מכירות הגיעו לחתונה באותה שמלה

לכתבה המלאה

בתקשורת המקומית מדווחים שהחתן והאקסית נפרדו מאחר שהיו שונים מדי ולא הצליחו לגשר על הפערים ביניהם. הסרטון בן ה-30 שניות הפך לויראלי בעיקר ברשת החברתית הסינית וויבו, שם רבים הביעו את תמיכתם בכלה האמיתית וגינו את האקסית על מעשיה.

מגיבה אחת כתבה: "למה להרוס למישהו את החיים רק כדי לספק את האובססיה הטיפשית שלך?" ואחרת הוסיפה: "זו בדיוק הסיבה שאי אפשר באמת להישאר בקשר ידידות עם האקס". אחת אחרת כתבה: "זה יותר ממעשה בלתי הולם. מנקודת המבט של הכלה, איך בדיוק אפשר להמשיך בחתונה משם?". ואכן, עד כה לא ברור מה עלה בגורל החתונה ולמי מהכלות, אם בכלל, נישא לבסוף החתן.

האקסית נלחמת על לבו של החתן

האקסית התפרצה לבמה בשמלת כלה והתחננה בפני החתן שיינשא לה במקום לאשתו המיועדת. צילום מסך
צילום מסך/צילום מסך

היא מתחננת שיינשא לה בזמן שהחתן מנסה להרגיע את כלתו האמיתית

האקסית התפרצה לבמה בשמלת כלה והתחננה בפני החתן שיינשא לה במקום לאשתו המיועדת. צילום מסך
צילום מסך/צילום מסך

הכלה העצבנית בורחת מהאולם והחתן אחריה

האקסית פרצה לבמה לבושה בשמלת כלה. צילום מסך
צילום מסך/צילום מסך

האקסית המטורפת נותרה בוכה במרכז הבמה

האקסית פרצה לבמה לבושה בשמלת כלה. צילום מסך
צילום מסך/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully