וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באופן שיטתי": רוצח מוכר נעצר בחשד שהונה אנשים במצוקה כלכלית

20.5.2019 / 12:54

החשוד שביצע בשנות ה-90 רצח שזעזע את המדינה, נעצר יחד עם ארבעה חשודים נוספים בחשד שהונו אנשים במצוקה כלכלית במסגרת הקמת רשת מאורגנת של הלוואות כספים. הגבר הורשע לפני חמש שנים בהונאה באשראי ונידון לשנת מאסר במסגרת עסקת טיעון

כוחות משטרה בזירת נפילת מטוס F-16 בקיבוץ הרדוף שבגליל התחתון, 10 בפברואר 2018. שלומי גבאי, שלומי גבאי
רשת מאוגנת ושיטתית להלוואות כספים לשם הונאה/שלומי גבאי, שלומי גבאי

רוצח מוכר שביצע רצח שזעזע את המדינה בשנות ה-90 נעצר הבוקר (שני) בחשד שהונה אנשים במצוקה כלכלית. בסך הכול נעצרו במסגרת הפרשה שנחפשה בתום חקירה סמויה של המשטרה חמישה חשודים ועוכבו שישה נוספים. החשוד הורשע לפני חמש שנים במסגרת הסדר טיעון בהונאה באשראי ונידון לשנת מאסר.

החשד הוא כי החשודים הקימו רשת של הלוואות כספים ופעלו באופן מאורגן ושיטתי לאורך תקופה על מנת לגזול את כספם של אזרחים המצויים במצוקה כלכלית. החקירה שניהלה המשטרה בשיתוף רשות המיסים, והרשות להגנת הצרכן ובליווי פרקליטות מחוז תל אביב החלה בעקבות פיקוח על פעילות בקרב גורמים העוסקים בפשיעה כלכלית. החשודים הובאו לחקירה במשטרה ובהמשך היום יובאולדיון בבית משפט השלום בראשון לציון, בבקשה להאריך את מעצרם.

כוח משימה למאבק בתופעת של פשיעה חמורה ומאורגנת בתחום הלוואות כספים ביחידה הארצית למאבק בפשיעה החמורה והבינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433, יחידת יהלום ברשות המיסים והרשות להגנת הצרכן עצר הבוקר בתום חקירה סמויה וממושכת נעצרו החשודים בגין חשד לביצוע עבירות של קשירת קשר לפשע, עבירות מס, עבירות לפי חוק הגנת הצרכן וכן עבירות על פי חוק איסור הלבנת הון.

עוד בוואלה! NEWS:
יוני חגג יום הולדת, בן העלה סטורי מהמנוף: הרוגי האסון ביבנה
פרסום ראשון: יאיר גולן שוקל להתמודד על ראשות מפלגת העבודה
הותר לפרסום: זכריה זביידי מואשם בפיגוע ירי בגזרת רמאללה

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • הונאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully