וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטין שרד את הטבח בקולומביין, אך משככי הכאבים הכניעו אותו

אוסטין יובנקס בן ה-37 נמצא מת בביתו בקולורדו, ככל הנראה בשל התרופות הרבות שנטל מאז פציעתו במסע הירי בתיכון. הוא הפך לפעיל נגד התמכרות לסמים ולתרופות, שאותם החל לקחת אחרי שחברו הטוב ביותר נרצח

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

אחד מהתלמידים ששרדו את הטבח בתיכון קולומביין נמצא מת בביתו במדינת קולורדו. אוסטין יובנקס, בן 37, נורה בידו ובברכו בזמן מסע הירי שהתרחש לפני 20 שנה, שבו נהרגו 12 מחברי כיתתו ומורה. הוא התמכר למשככי כאבים שאותם נטל בזמן החלמתו מהפציעות, והפך בהמשך לפעיל בולט במאבק בהתמכרות לסמים.

המשטרה אמרה כי אין חשד לפלילים, וסיבת המוות הרשמית צפויה להתפרסם במהלך היום (שני). גופתו נמצאה ביום שבת בביתו בסטימבוטס, קולורדו. המשפחה אמרה כי הוא "הפסיד בקרב מול המחלה שבה נאבק למען אחרים". "כפי שאתם יכולים לדמיין, אנחנו המומים ועצובים ומבקשים לכבד את הפרטיות שלנו", מסרה המשפחה בהצהרה שדווחה על ידי הרשת המקומית KMGH.

יובנקס עבד במרכז לטיפול בהתמכרויות ונסע ברחבי ארצות הברית כדי לספר את הסיפור שלו, ולשפר את הליך ההחלמה מההתמכרות. "הפכתי למכור לפני שידעתי מה קורה", סיפר בריאיון שהעניק לרשת BBC ב-2017. הוא אמר כי מותו של חברו הטוב ביותר במסע הירי, שהיה אז הקטלני ביותר אי-פעם במוסד חינוכי בארצות הברית. הוא בוצע על ידי שני תלמידים בתיכון, שהתאבדו אחרי שטבחו בחבריהם ללימודים.

עוד ידיעות מהעולם:
בכיר איראני: "האצנו את קצב העשרת האורניום פי ארבעה"
זלנסקי הושבע לנשיא אוקראינה: "עלינו להגן על אדמתנו כמו הישראלים"
בעיראק חוששים מעימות: "מלחמה בין איראן לארה"ב תשרוף את המדינה"

אוסטין יובנקס, תלמיד ששרד את הטבח בקולומביין. אתר רשמי
"הפכתי למכור לפני שידעתי מה קורה". אוסטין יובנקס/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully