וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגב טענה שלא הצביעה לסער - למרות שהצהירה אחרת בעבר

19.5.2019 / 18:35

שרת התרבות והספורט הסבירה בראיון לגל"צ כי אמרה בזמנו שהצביעה לחברה למפלגה "בשביל אחדות הליכוד". רגב תקפה את סער ברקע התבטאותו בנושא החסינות שעוררה סערה בקרב הסיעה. "הייתי מצפה מאחד כזה שהיה שר ומבין את המורכבות לא להגיד דברים שפוגעים בנו"

עריכה: שניר דבוש

שרת התרבות והספורט מירי רגב אמרה היום (ראשון) בראיון לגלי צה"ל כי היא לא הצביעה בפריימריז בליכוד לח"כ גדעון סער. זאת, למרות שאחרי הבחירות המקדימות היא אמרה בראיון בדיוק ההיפך. "אני לא הצבעתי לו. אמרתי בשידור שהצבעתי לו יום אחרי הפריימריז בקמפיין בשביל אחדות הליכוד", אמרה רגב לווילנסקי וברדוגו.

בפתח ישיבת הממשלה הבוקר תקפה רגב את סער על התבטאותו בנושא החסינות. "סער עשה טעות בהתנהלות שלו בעניין חוק שלא קיים", טענה. "הייתי מצפה מאחד כזה שהיה שר, שמבין את המורכבות של משא ומתן, לא להגיד דברים שפוגעים בנו. האמירות שלו לא היו במקום".

"התקשורת מברברת את עצמה לדעת", הוסיפה השרה. "חוק החסינות לא יהיה חלק מהמשא ומתן. יש לנו כרגע משימה אחת - לסיים עד ה-28 בחודש את ההסכמים הקואליציוניים. מקווה שבסופו של יום תהיה אחריות של המפלגות הקטנות".

לקריאה נוספת בנושא
המגעים הקואליציוניים תקועים, אבל הממשלה אישרה הגדלת מספר השרים
סער נגד חוק החסינות: "יפגע בליכוד - ולא יועיל לראש הממשלה"
"נתניהו מכין את הקרקע לקידום חוק החסינות שימנע העמדתו לדין"

פעילי הליכוד  באשדוד 3 באפריל 2019. ראובן קסטרו
"לא הצבעתי לו". רגב/ראובן קסטרו

מאז שיצא סער נגד חוק החסינות הוא ספג מתקפה קשה מצד תומכי ראש הממשלה בנימין נתניהו במפלגה וברשתות החברתיות. גם בנו של ראש הממשלה, יאיר, צייץ נגדו סדרת ציוצים פוגעניים בטוויטר. בין השאר הוא שיתף את מפת הקשרים של סער לעיתונאים שונים בתקשורת ולגורמי משפט, וטען כי הוא משתייך ל"ליכודניקים החדשים".

בראיון בחדשות 12 בסוף השבוע אמר סער כי "חוק כזה יפגע בליכוד ולא יעיל לראש הממשלה. זו חקיקה עם אפס תועלת ומקסימום נזק. חקיקה פרסונלית עשויה לפגוע באמון הציבור". סער הדגיש כי "חשוב מאוד למדינה שזה לא יקרה, אעשה את המירב שלי כדי שזה לא יקרה". סער המשיך בדבריו, והבהיר כי "מישהו נתן לראש הממשלה עצה לא טובה". לדבריו, "אני לא היחיד שמוטרד מזה בסיעה".

עוד באותו נושא

ח"כ גדעון סער על הביקורת נגדו ברשת: "הפחדה ואיומים לא יעבדו"

לכתבה המלאה
גדעון סער באולפן וואלה!NEWS 
31 במרץ 2019. ראובן קסטרו
תחת מתקפה. סער/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully