וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער נגד חוק החסינות: "יפגע בליכוד - ולא יועיל לראש הממשלה"

16.5.2019 / 21:39

חבר הכנסת מהליכוד התבטא בחריפות בריאיון בחדשות 12 נגד חוק החסינות, ואמר כי "זו חקיקה עם אפס תועלת ומקסימום נזק". עוד הוסיף כי "חקיקה פרסונלית עשויה לפגוע באמון הציבור". גורם בליכוד: "לא מחמיץ הזדמנות לחתור תחת נתניהו"

צילום: רוני כנפו, עריכה: תומר לוי

חבר הכנסת וחבר הליכוד גדעון סער התבטא הערב (חמישי) בחריפות נגד חוק החסינות. בריאיון בחדשות 12 אמר כי "חוק כזה יפגע בליכוד ולא יעיל לראש הממשלה. זו חקיקה עם אפס תועלת ומקסימום נזק", אמר הח"כ שהוסיף כי "חקיקה פרסונלית עשויה לפגוע באמון הציבור" והדגיש כי "חשוב מאוד למדינה שזה לא יקרה, אעשה את המירב שלי כדי שזה לא יקרה". סער המשיך בדבריו, והבהיר כי "מישהו נתן לראש הממשלה עצה לא טובה".

"אני לא היחיד שמוטרד מזה בסיעה", אמר סער, שהינו עד כה חבר הליכוד היחיד שיצא בפומבי נגד חוק החסינות. גורם בליכוד הגיב לדברים ואמר כי "לא לחינם תקשורת השמאלה לא מפסיק לחבק את סער, משום שהוא לא מחמיץ אף הזדמנות לחתור תחת נתניהו ולנסות להפיל אותו". חבר מפלגתו דוד אמסלם הגיב בשמו וצייץ בטוויטר: "גדעון סער תתבייש לך".

עוד בוואלה! NEWS:
בנימין לפני הימין: החשש של שרי הליכוד הוא חבל ההצלה של נתניהו
נתניהו על המו"מ הקואליציוני: משימה אבסורדית, הדרישות מתנגשות
נתניהו בצל המתיחות במפרץ: ישראל וארה"ב שואפות לעצור את איראן

ראש הממשלה בנימין נתניהו משוחח עם גדעון סער בתום ישיבת סיעה מיוחדת של הליכוד לציון יום מותו של בגין. 11 במרץ 2018. שרון רביבו, מערכת וואלה!
נתניהו וסער/מערכת וואלה!, שרון רביבו

ח"כ יאיר לפיד (כחול לבן) הגיב וכתב בטוויטר כי "צריך הרבה אומץ פוליטי לצאת נגד נתניהו. אני מחזק את סער וקורא לחברי הכנסת מהקואליציה להצטרף לגדעון. חוק החסינות הוא נזק לא רק לליכוד, הוא נזק למדינת ישראל".

אתמול פורסם בחדשות 12 כי נתניהו הודיע בימים האחרונים לכמה חברי כנסת כי בסביבתו "מחליפים דיסקט" ויוצאים להילחם על חסינותו בכל הכוח. לפי הפרסום, בתדרוכים בנושא לחברי הכנסת אמר נתניהו כי "מגיע לאזרחי ישראל ראש ממשלה במשרה מלאה. אחרי שאסיים את תפקידי אתמודד עם הדין".

לדבריו, "אזרחי ישראל ידעו מה מצבי ובחרו בי. אם הייתי חושב על טובתי האישית הייתי מנהל את המשפט כשאני ראש ממשלה ולא כאזרח פרטי, אבל אני מבין שזה לא טובת המדינה".

(עדכון ראשון 20:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully