וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח מזעזע בארה"ב: רצחה צעירה הרה כדי לגנוב את התינוק מרחמה

18.5.2019 / 9:53

קלריסה פיגוארואה, מוכרת בגדי תינוקות, מואשמת כי פיתתה את מרלן אוצ'ואה-לופז בת ה-19 להגיע לביתה כדי לקבל בגדים בחינם, חנקה אותה עם כבל וחתכה את בטנה כדי להוציא מרחמה את התינוק. המשטרה: "מילים אינן יכולות לתאר עד כמה מבחילות ומטרידות ההאשמות נגדה"

רצח אוצ'ואה-לופז, האם בהריון שנרצחה, שיקגו, ארצות הברית, 18 מאי 2019. AP
חנקה למוות כדי לגנוב את תינוקה, קלריסה פיגוארואה/AP

מוכרת בגדי תינוקות בשיקגו שבארצות הברית שמכרה לאישה בהריון בגדים, ופיתתה אותה לבוא איתה לביתה כדי להציע לה מבחר בגדים נוסף, הואשמה ברצח לאחר שחנקה עם כבל לכאורה את האישה ההרה וחתכה את בטנה כדי להוציא מרחמה את התינוק - כך מסרה המשטרה ביום חמישי.

החוקרים אמרו כי קלריסה פיגוארואה, בת ה-46, ביצעה את המעשה המזוויע כיוון שרצתה ככל הנראה לגדל ילד נוסף, שנתיים אחרי שבנה הבכור מת מוות טבעי. "מילים אינן יכולות לתאר עד כמה מבחילות ומטרידות ההאשמות נגדה", אמר סגן מפקד משטרת שיקגו, אדי ג'ונסון, במסיבת עיתונאים בה הצהיר על האישום ברצח נגד פיגוארואה ובתה דזיירי בת ה-24. בן זוגה של קלריסה, פיוטר בובק בן ה-40, הואשם בהסתרה של הרצח.

כתב האישום הוגש כשלושה שבועות מאז היעלמותה של מרלן אוצ'ואה-לופז בת ה-19, ויממה לאחר שגופתה אותרה בפח הזבל בחצר האחורית של ביתה של פיגוארואה בדרום מזרח בעיר, קילומטרים בודדים מביתה של לופז.

עוד ידיעות מהעולם:
דיווח: איראן סברה שארה"ב עומדת לתקוף - ולכן נערכה למתקפות נגד
היסטוריה באסיה: הפרלמנט בטייוואן אישר נישואים חד-מיניים
רק אל תגידו נאצים: הימין הקיצוני מנסה לכבוש את צעירי אירופה

ביתה של אוצ'ואה-לופז, האם בהריון שנרצחה, שיקגו, ארצות הברית, 18 מאי 2019. AP
אנדרטה מחוץ לביתה של אוצ'ואה-לופז/AP

לדברי המשטרה, הצעירה ההרה נהגה מהתיכון בו היא לומדת לביתה של פיגוארואה, לאחר שהאחרונה פרסמה פוסט בחשבון הפייסבוק בו היא מציעה בגדי תינוקות בחינם. כשהגיעה, אמרו במשטרה, היא נחנקה, בטנה נחתכה והתינוק הוצא.

כמה שעות לאחר מכן, פיגוארואה חייגה למשטרה בהיסטריה תוך שהיא טוענת כי התינוק שרק נולד לה אינו נושם. הכוחות הראשונים שהגיעו לביתה מצאו את התינוק כשצבעו כחול מחוסר בחמצן. השוטרים ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים הסמוך. הם סיפרו כי הוא היה במצב קשה ואינו צפוי לשרוד.

תחילה, המשטרה לא חיברה בין היעלמותה של הצעירה לבין המקרה עם התינוק אליו הוזעקו. המקרים הוצלבו רק ב-7 במאי כשחבר של אוצ'ואה-לופז כיוון את החוקרים לחשבון הפייסבוק שלה, שהראה את שיחותיה עם קלריסה פיגוארואה בקבוצת פייסבוק לאימהות לעתיד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
רצח אוצ'ואה-לופז, האם בהריון שנרצחה, שיקגו, ארצות הברית, 18 מאי 2019. AP
"סיפרה סיפור מוזר מאד", דזיירי פיגוארואה/AP

שרה ווקר, דוברת משפחת אוצ'ואה-לופז, אמרה כי המשטרה ערכה בדיקות דנ"א לאוצ'ואה-לופז ולבעלה, יובאני לופז, שהוכיחו כי התינוק הוא אכן בנם.

ברנדון דניאן, סגן מפקד הבילוש בשיקגו, אמר כי כשהמטרה הגיעה לחקור את פיגוארואה, בתה אמרה לשוטרים שהאם נמצאת בבית החולים בעקבות פציעה ברגליה, ורק לאחר מכן הוסיפה שהיא ילדה תינוק. "היא סיפרה סיפור מוזר מאד", אמר דניאן.

השוטרים חיפשו אחר אוצ'ואה לופז בשכונה, ותחילה מצאו רק את רכבה כמה בלוקים מהבית. ביום שלישי הם שבו לבית עם צו חיפוש, מצאו חומרי ניקוי וכן עדות של דם במסדרון ובחדר האמבטיה. מאוחר יותר הם מצאו את הגופה בתוך פח אשפה מאחורי הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully