וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשת ממשלת ניו זילנד סירבה ל"שוחד דרקונים"

ילדה בת 11 שלחה לג'סינדרה ארדרן מכתב שאליו צירפה חמישה דולר ניו זילנדי, בבקשה לקבל כוחות טלפתיה כך שהיא תוכל להיות מאמנת דרקונים. ראשת הממשלה השיבה כי היא לא עושה בשלב זה עבודה בנושא, אך הוסיפה: "אני אפקח עין על הדרקונים האלו. הם לובשים חליפות?"

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

ראשת ממשלת ניו זילנד ג'סינדה ארדרן סירבה ל"שוחד" מילדה בת 11, שביקשה מהממשלה לפתוח במחקר אחרי דרקונים. לפי דיווחים מקומיים, הילדה ביקשה במכתבה, שאליו צירפה חמישה דולר ניו זילנדי, לקבל כוחות טלפתיה כך שהיא תוכל להיות מאמנת דרקונים. בתגובה למכתב, השיבה ארדרן כי ממשלתה "לא עושה בשלב זה שום עבודה בנושא טלפתיה או דרקונים". בסוף מכתבה, היא הוסיפה: "נ.ב, אני אפקח עין על הדרקונים האלו. הם לובשים חליפות?".

ההתכתבות פורסמה לראשונה באתר הפורומים "רדיט" אחרי שתמונה ובה תגובתה של ארדרן פורסמה על ידי משתמש שאמר כי אחותו הקטנה ניסתה "לשחד" את ראשת הממשלה. "היא רצתה לדעת הם מה יודעים על דרקונים ואם הם מצאו כמה מהם, היא רוצה לאמן אותם", כתב. הגולשים השיבו: "הגיוני, מחשבה טובה" ו"אחותך אחלה".

עוד בוואלה! NEWS:
"אנסתם את המדינה": אלבמה אוסרת על הפלות כמעט לחלוטין
מאות אלפים נפרדים בשנה: מצרים מנסה להילחם בתופעת הגירושים
תעלומת הגופות המשופדות בגרמניה: עוד שתי נשים נמצאו ללא רוח חיים

ראשת ממשלת ניו זילנד ג'סינדה ארדרן בכנס בוולינגטון ב-25 במרץ 2019. AP
"לא עושה בשלב זה שום עבודה בנושא טלפתיה או דרקונים". ארדרן/AP

הילדה, ששמה ויקטוריה, הסבירה במכתבה שנשלח בחודש שעבר כי העניין שלה בכוחות טלפתיה, שבעזרתם אפשר להזיז דברים עם כוח המחשבה, נובע מסדרת המדע בדיוני "דברים מוזרים".

זאת לא הפעם הראשונה שארדרן, אם לילדה בת שנה, מגיבה למכתב של ילדה צעירה. במרץ פורסם בטוויטר מכתב ששלחה ראשת הממשלה לילדה בת שמונה, שכתבה שזה "רעיון טוב לאסור על כלי נשק מסוכנים", בעקבות הטבח בשני המסגדים בקרייסטצ'רץ', שבו נהרגו כ-50 מתפללים מוסלמים בידי לאומן לבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully