וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומת הגופות המשופדות בגרמניה: עוד שתי נשים נמצאו ללא רוח חיים

אחרי ששלוש גופות של גבר ושתי נשים אותרו במלון בבוואריה עם פצעי חדירה מחצים, נחשפו בבית של אחת מהן שתי גופות נוספות במרחק של מאות קילומטרים משם. המשטרה לא אמרה אם גם הן מתו בצורה דומה

צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

משטרת גרמניה אמרה כי היא מצאה עוד שתי גופות במהלך חקירת מותם של שלושה אנשים שנמצאו משופדים בחצים בחדר מלון בבוואריה. שתי גופות של נשים נמצאו אתמול ליד ההעיר האנובר שבצפון המדינה, והן מצטרפות לשלושה - גבר ושתי נשים - שאותרו בסוף השבוע בעיירה פסאו, הסמוכה לגבול עם אוסטריה.

שתי הזירות מרוחקות 645 ק"מ זו מזו, אך המשטרה אמרה כי היא מצאה את שתי הגופות הנוספות בביתה של אחת הנשים שמתה במלון בפסאו. המשטרה לא אמרה אם גם שתי הגופות האחרונות היו מחוררות מחצים שנורו מקשתות, כמו אלו שנמצאו בחדר המלון. המשטרה אמרה כי קשת שלישית נמצאה בהמשך בתוך תיק.

השלושה היו אישה בת 33 וגבר בן 53 ממדינת המחוז ריינהלד-פלטינניט ואישה בת 30 מסקסוניה התחתונה, שהגיעו למקום ביום שישי. בדיווחים המקומיים נאמר כי הגבר והאישה הצעירה נמצאו מתים במיטה כשהם אוחזים ידיים, עם חצים בראשיהם וחציהם. האישה הנוספת הייתה שרועה על הרצפה, כשחץ בחזה שלה.

עוד ידיעות בנושא
תעלומה בגרמניה: 3 אנשים נמצאו משופדים בחצים בחדר במלון

מלון בבוואריה, גרמניה, שבו נמצאו שלוש גופות, מאי 2019. AP
שתיים מהגופות נמצאו במיטה. המלון בבוואריה/AP

הם הגיעו ביום שישי מחלקים שונים במדינה וכולם הזמינו חדר מבלי שהיו בידיהם מזוודות. הם רק החזירו את המכוניות שלהם בהמשך היום, אחרי שהקבלה הייתה סגורה, כדי לקבל את התיקים שבהם היו הקשתות. אחת הנשים הזמינה את החדר המשולש, שמחירו 85 אירו ללילה, למשך שלושה לילות, ללא ארוחת בוקר.

"זו הייתה קבוצה מוזרה", אמר אחד האורחים לעיתון "בילד". הוא אמר כי הגבר היה מזוקן ולבש חליפה, ואילו הנשים היו לבושות בשחור. הם איחלו "ערב טוב", שתו משקאות קלים ומים ואז נעלמו בחדרם שבקומה השנייה.

המשטרה אמרה כי התובע המקומי הורה על נתיחת הגופות, כדי לקבוע את סיבת ונסיבות המוות, שממנה עלה כי הם מתו מפצעי חדירת החצים. ברשויות משוכנעים כי לא היה אדם נוסף בחדר שבו נמצאו שלוש הגופות.

עוד באותו נושא

רצח מחוץ לקונגרס: חבר פרלמנט בארגנטינה נורה למוות

לכתבה המלאה
צוותי מז"פ בדירה באזור האנובר, גרמניה, שבה נמצאו שתי גופות, 13 במאי 2019. AP
צוות מז"פ בדירה שבה נמצאו שתי גופות, אתמול/AP
  • עוד באותו נושא:
  • גרמניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully