וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח מחוץ לקונגרס: חבר פרלמנט בארגנטינה נורה למוות

הקטור אוליברס בן ה-61 נאבק על חייו מאז שנפגע משלושה כדורים שירדו חברי ארגון פשיעה ממכונית נוסעת, אך מת מפצעיו. עם זאת, המשטרה אמרה כי הוא לא היה המטרה, אלא חברו, שנרצח גם הוא, ככל הנראה בשל קשריו עם בתו של אחד החשודים

עריכה: תומר לוי

חבר קונגרס בארגנטינה נהרג מירי מחוץ למבנה הקונגרס בבירה בואנוס איירס, בתקרית שהסעירה את המדינה. עם זאת, בניגוד למה שחשדו בתחילה, הקטור אוליברס בן ה-61, שמת אתמול (ראשון) מפצעיו, המשטרה לא סבורה שהמניע היה פוליטי אלא חברו של חבר מפלגת השלטון, מיגל מרסלו יאדון.

השניים נורו ממכונית נוסעת ביום חמישי האחרון, ויאדון, בן 58, מת במקום אחרי שנורה חמש פעמים. אוליברס נפגע משלושה כדורים ואושפז במצב אנוש בבית חולים, אך מת מפצעיו. הנשיא מאוריסו מאקרי הכריז על שני ימי אבל בעקבות מותו של חבר מפלגת השלטון, שאותו תיאר כאדם חרוץ, אהוד וישר.

עוד ידיעות מהעולם
שבדיה פתחה מחדש את חקירת האונס נגד ג'וליאן אסאנג'
איראן: המתקפה על הספינות במפרץ מדאיגה, מזהירים ממזימות נגדנו

חבר הפרלמנט הארגנטינאי הקטור אוליברס, 2016. AP
נורה שלוש פעמים. הקטור אוליברס בפרלמנט, 2016/AP

המשטרה עצרה שישה חשודים, שלפי הדיווחים המקומיים, חברים באותו ארגון פשיעה. לפי הדיווחים, ייתכן שהמניע לרצח היו קשריו של יאדון עם בתו של אחד החשודים. "יאדון היה המטרה, התיאוריה שלנו היא שזו הייתה מתקפה על רקע אישי", אמרה השרה לביטחון הציבור, פטריסיה בולריץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הקטור אוליברס בן ה-61, חבר קונגרס בארגנטינה וחברו ממפלגת השלטון, מיגל מרסלו יאדון בן ה-58, נורו ע"י מתנקש מחוץ למבנה הקונגרס בבואנוס איירס. רויטרס
אוליברס ויאדון הולכים לפני המכונית שממנה נורו, חמישי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully