וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוסעים חיכו לטיסה. ואז הטייס נעצר בחשד לרצח משולש

ארבע שנים אחרי ששלוש גופות - שתיים מהן של בעל ואישה - נמצאו בעיירה קטנה בקנטקי, עצרו הרשויות בנמל התעופה את כריס מרטין, טייס בחברת בת של אמריקן איירליינס. המניע לרצח עדיין לא ידוע. "צדק מסוים למשפחות"

צילום: רויטרס, עריכה: תומר לוי

טייס בחברת אמריקן איירליינס נעצר בחשד לרצח משולש בקנטקי בשנת 2015. כריס אר. מרטין בן ה-51 נעצר ביום שבת בנמל התעופה של לואיסוויל, בזמן שנוסעים המתינו לעלות לטיסה. הוא הואשם ביום שישי ברצח של קלווין ופמלה פיליפיס ושל אדווארד דנסרו, כולם תושבי פמברוק.

חברת התעופה מסרה כי היא משתפת פעולה עם החקירה, וכי מרטין שימש טייס בחברת הבת שלה - PSA איירליינס, מאז ינואר אשתקד. הוא נאשם ברצח, בהצתה, בשוד ובשיבוש ראיות חקירה. הרשויות לא אמרו מהו המניע לרצח המשולש.

הנוסעים שהמתינו לטיסה שלהם סיפרו כי מעצרו של הטייס נראה כסצנה שנלקחה מסרט. הם סיפרו לרשת WDRB של פוקס כי כששמעו שהטייס נעצר בנמל התעופה, הם חשבו שהוא היה שיכור או שזה היה קשור לעבודתו. "זה היה מתוח מאוד", סיפר פרנסיס וויז. "אפשר היה לראות שהעובדים ידעו שמשהו קורה".

לקריאה נוספת:
שבדיה פתחה מחדש את חקירת האונס נגד ג'וליאן אסאנג'
שרידי אסירים פוליטיים שהוצאו להורג בידי הנאצים ייקברו בברלין
התלמיד שהציל את חבריו בירי בדנבר במחיר חייו: "נתן לנו זמן להתחבא"

כריסטיאן מרטין, טייס בחברת בת של אמריקן איירליינס, נעצר 
בשדה"ת בקנטקי, ומואשם ברצח שלושה בני אדם ב-2015. רויטרס
נאשם ברצח, הצתה ושיבוש חומרי חקירה. הטייס כריס אר. מרטין/רויטרס

המשטרה אמרה כי פיליפס נורה למוות בביתו. גופותיהם של אשתו ושל דננסרו נמצאו כמה קילומטרים משם, במכונית השרופה של גברת פיליפס בשדה תירס. המשטרה לא אמרה מה הוביל אותה לחשוד במרטין.

"אני מקווה שזה ייעשה צדק מסוים עם המשפחות האלו", אמר התובע הכללי של קנטקי, אנדי בשיר. "יש עוד צעדים רבים לעשות, אבל אני מקווה שזו דוגמה לכך שכשאתה לא מפסיק לחפש צדק, ולא מרים ידיים, אז אפשר להשיג תוצאות עבור המשפחות האלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully