וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של נסראללה: הוא לא חי בבונקר, יש לו כל מה שהוא שצריך

9.5.2019 / 23:08

זינב נסראללה אמרה בריאיון לערוץ איראני כי מלחמת לבנון השנייה הרחיקה אותה מאביה, אך הוסיפה כי הוא לא חי מתחת לקרקע. "הצבא הישראלי, שהיה בלתי-מנוצח בעבר, יימחק מהמפה ואנחנו נתפלל באל-אקצא"

אתר רשמי

בתו של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה אמרה בריאיון לערוץ איראני כי אביה לא חי בבונקר וכי "יש לו את כל מה שצריך". בריאיון נדיר שהעניקה זינב נסראללה מטהראן, היא אמרה לאל-עהד כי "חייו (של נסראללה) רגילים לחלוטין, פרט לחופש התנועה שלו והפגישות שלו, שמתנהלות בהתאם לנהלי האבטחה".

נסראללה, בת 33 ואם לארבעה ילדים, סיפרה כי מלחמת לבנון השנייה שינתה את חיי משפחתה, שלא יכלה עוד להיפגש בקלות כבעבר. רצתה להינשא לאדם משורות ההתנגדות וחלומה התגשם

"כשהייתי צעירה, הייתי מאוד מחוברת לאבי. אני לפעמים בוכה מגעגועים", אמרה זינב. "אני גאה בזה שהוא אבי, הוא גורם לי להיות מאושרת. עמדתו כמזכ"ל חיזבאללה מנעה ממני ומאחיי הרבה רגעים שהייתי רוצה לחוות איתו כאבי", סיפרה. עם זאת, היא הוסיפה כי "אנחנו אסירי תודה על כך שהוא יכול למלא את חובותיו. הוא לא שייך רק לנו, אלא לכל האומה האסלאמית".

עוד בוואלה! NEWS:
נסראללה: "ישראל שלא מסוגלת לחדור לרצועת עזה, תיכנס ללבנון?"
"היתקלות עם היהודים": חיזבאללה פרסם תיעוד חדש מאסון השייטת
נסראללה: אי אפשר לכפות על הפלסטינים את עסקת המאה של טראמפ

זינב נסראללה, בתו של מזכ"ל חיזבאללה. אתר רשמי
"הוא לא חי בבונקר". בתו של נסראללה בריאיון/אתר רשמי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כשהייתי צעירה הייתי מאוד מחוברת לאבי". נסראללה עם ילדיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא תיארה את אביה כאדם צנוע ו"סב אוהב", והזכירה גם את אחיה האדי, שנהרג בהיתקלות עם צה"ל - "האויב הציוני" - בדרום לבנון ב-1998. לדבריה, הוא הותיר חלל גדול אחריו.

במהלך הריאיון היא הביעה אהדה גדולה לאיראן, והסכימה עם התיאור של המנהיג העליון עלי חמינאי את ארצות הברית כ"שטן הגדול". לדבריה, גורלה של ישראל "ברור לנו". "הצבא שהיה בלתי-מנוצח בעבר יימחק מהמפה ואנחנו נתפלל באל-אקצא. אין ספק לגבי זה", אמרה.

נסראללה מדבר בנאום לציון יום השנה לחיסולו של בדר א-דין. אתר רשמי
"סב אוהב". נסראללה בנאום שנשא בשבוע שעבר/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully