וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיווכו בעסקאות נשק וסמים ברשת: המשטרה עצרה חשודים בפרשה בינלאומית

7.5.2019 / 11:35

חוקרי ימ"ר תל אביב פשטו על דירותיהם של שני תושבי העיר שחשודים כי הפעילו את האתר DW, ששימש לעסקאות סמים ולהעברת חומרי פדופיליה. בפריז נעצר חשוד ישראלי שלישי, בסיום חקירה משותפת ל-FBI וליחידות שונות ברחבי העולם. מרבית העסקאות בוצעו בעזרת מטבע וירטואלי

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
עסקאות נשק חובקות עולם/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

המשטרה ה-FBI ויחידות משטרה בבריטניה, ברזיל, גרמניה וצרפת פשטו הלילה (שלישי) על מפעילי אתר האינטרנט DW. את החקירה מנהלים חוקרי FBI שחושדים כי האתר שימש כאתר תיווך לאתרים אפלים ברשת שבהם מוכרים סמים, נשק, וחומרי פדופליה. על פי החקירה של ה-FBI וימ"ר תל אביב, שלושה ישראלים הפעילו את האתר. שלושת העצורים הם מיכאל פאן שפיתח את האתר, יונתן פינגר שתפעל את האתר יחד עם טל פורר.

פאן ופינגר נעצרו הבוקר על ידי בלשי ימ"ר תל אביב ואילו פורר נעצר על ידי משטרת צרפת בפריז. על פי החשד של המשטרה האתר הוביל לשני מיליון עסקאות של סחר בסמים, בנשק ובחומר פדופילי ברחבי העולם כשחוקרי ה-FBI וחוקרי ימ"ר תל אביב הצליחו לאתר זרימה של סכומי כסף שהועברו מאתרי המכירה למפעילי אתר Dw. מרבית העיסקאות בוצעו בכסף וירטואלי. החשד כלפי מפעילי האתר הוא שהם תיווכו בעסקאות של סחר בסמים וסחר בנשק ברחבי העולם.

עוד בוואלה! NEWS:
הטבילה במעין קדוש בירושלים תותר עקב עתירת תושבי סילוואן
"ככה מרגיש סוף העולם": משה פדר שנהרג מפגיעת נ"ט ברכבו נטמן
פרסום ראשון: המתווה שהציע הליכוד לפתרון משבר חוק הגיוס

כספומט ביטקוין. דוברות משטרת ישראל
כספומט ביטקויין שנמצא באחת הדירות/דוברות משטרת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully