וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרטיס נבלע - ותושב רהט שבר כספומט במרכז העיר | תיעוד

1.5.2019 / 20:12

בתיעוד מצלמות האבטחה הצעיר נראה אוחז סלע בידו ומכה בכספומט עד שנשבר לחתיכות. זאת על פי כתב האישום, אחרי שהמכשיר בלע את כרטיס האשראי שלו. "עשה זאת בגלל העצבים על בליעת הכרטיס"

עריכה: איתי עמרם

סמוך לשעה אחת בלילה בספטמבר אשתקד, צעיר תושב רהט שהגיע לכספומט במרכז העיר, תועד כשהוא שובר לחתיכות מכשיר כספומט ומסב נזק לכמה מכשירים נוספים. הוא שלף את כרטיס האשראי, אך הוא נבלע לו במכונה. אחרי דקות תועד כשהוא חוזר למקום כדי לנקום במכשירי הכספומט עקב בליעת כרטיסו. לאחרונה לשכת התביעות של המשטרה במחוז דרום הגישה נגדו כתב אישום בגין גרימת נזק לרכוש במזיד.

בתחילת הסרטון הצעיר נראה לבוש בשחור כשפניו גלויות, אוחז סלע בידו, ומכה באמצעותו פעמיים את הכספומט, כשבפעם השלישית הוא מטיח בו את הסלע. הכספומט נשבר, ובהמשך הוא מפרק את חלקיו ומשליך אותם על הרצפה. על פי כתב האישום, הצעיר לא הפסיק להכות בכספומט באמצעות אבן עד שנשבר. ובנוסף גרם נזק לשני כספומטים צמודים.

צוות חקירה שהוקם בתחנת רהט זיהה את החשוד ועצר אותו. בחקירתו קשר עצמו הנאשם לאירוע הוונדליזם וטען כי עשה זאת בעקבות העצבים על הכרטיס שנבלע.

עוד בוואלה! NEWS:
לזכר ששת המיליונים: ישראל מתייחדת עם זיכרון הנספים בשואה
"עננה בלתי מוצדקת": דובר צה"ל הבא ביקש להסיר את החיסיון
איחוד הימין דורש: "חיזוק החוסן המשפחתי" והורדת כמות המתגרשים

כספומט רהט תיעוד, 1 אפריל 2019. עיבוד תמונה
הכספומט בלע לו את הכרטיס, וחזר לשבור אותו/עיבוד תמונה

גורם במשטרה אמר כי "המאבק בנגע האלימות והאלימות כנגד רכוש הוא מתמשך תוך הרחקתם של חשודים בביצוע עבירות מהמרחב הציבורי ולמען מרקם החיים התקין של האזרח הנורמטיבי שומר החוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully