וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצור זינק לעבר שופט, ניסה להימלט מדיון בביהמ"ש - ונתפס

1.5.2019 / 17:50

צעיר בן 19 החשוד בגניבה, החזקת רכוש גנוב, איומים והסגת גבול, ניסה לברוח מדיון בעניינו בבית המשפט בתל אביב דרך לשכתו של השופט. מאבטחים ולוחמי שב"ס תפסו אותו. מחקירה ראשונית עולה כי העצור לא היה אזוק על פי הנהלים. פרקליטו: "מרשי מבקש לעבור לבי"ח פסיכיאטרי"

כתב אישום נגד ההורים המתעללים ממודיעין עילית, בימ"ש מחוזי תל אביב. מרץ 2017. מערכת וואלה! NEWS
ניסה להימלט מדיון בעניינו/מערכת וואלה! NEWS

עצור שהובא היום (רביעי) לדיון בעניינו בבית משפט השלום בתל אביב זינק לעבר השופט, רועי פרי, וניסה להימלט דרך לשכתו. מחקירה ראשונית עולה כי העצור לא היה אזוק על פי נהלי בית המשפט, וכתוצאה מכך קפץ על דוכן השופט והחל לברוח. מאבטחים ולוחמי יחידת נחשון של שירות בתי הסוהר תפסו את העצור - ישי חוטר בן 19 מבני ברק, שנעצר בחשד לגניבה, החזקת רכוש גנוב, איומים והסגת גבול.

משב"ס נמסר בתגובה כי "קצת לאחר השעה 15:00 בבית משפט השלום בתל אביב, עצור עד תום ההליכים בן 19, שהובא לדיון בעניינו כבול ברגליו ומלווה על ידי יחידת נחשון, קפץ בטרם החל הדיון מעל דוכן השופט אל תוך לשכתו ומשם ניסה לצאת מהמתחם. לאחר מספר דקות נתפס העצור על ידי לוחמי יחידת נחשון ומאבטחי משמר בית המשפט". בשב"ס פתחו בחקירת נסיבות האירוע.

בפרוטוקול הדיון ציין השופט פרי כי "אציין כי בטרם החל הדיון קפץ הנאשם מתוך תא העצורים שבאולם על גבי דלפק השיפוט וברח מהאולם דרך לשכתי. בעקבות כך שב"ס יצא בעקבותיו תוך הודעה לביטחון בית המשפט".

בא כוחו של הנאשם, עו"ד אלון בן זיו, ביקש בתגובה את דחיית הדיון. לדבריו, העצור ביקש שיועבר מבית המעצר "הדרים" לבית חולים פסיכיאטרי. עוד הוסיף כי "בעברו ארבע הפסקות הליכים. אני מבקש ששב"ס יבחנו את הדבר לעומק... אני סבור שלפחות יבחנו את זה באופן ראוי. אני יכול להפנות לכך שבית המשפט בהליך המעצר הפנה אותו פעמיים לשתי חוות דעת".

עוד בוואלה! NEWS
שם קוד - "דוז פואה": המבצע לאבטחת האירוויזיון נחשף
נאשם ביקש מבית המשפט: חשוף את "תיק הסוכן" של דובר צה"ל הבא
עם המון כבוד לאימא: התמונה של ח"כ יברקן הפכה לסמל ההשבעה

(עדכון ראשון: 15:53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully