וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: מסרבים לקבל את כספי המסים של ישראל לאחר הקיזוז

29.4.2019 / 12:03

יו"ר הרשות אמר בישיבת ממשלתו כי הוא מסרב לקבל את הכספים שמהם קוזזו משכורות המחבלים, ותקף גם את חמאס. לדבריו, הפלסטינים ביקשו סיוע של מאה מיליון דולר ממדינות ערב, אך טרם קיבלו תשובה. "מוכנים לחיות בשלום עם ישראל אם תכבד את ההסכמים"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר היום (שני) כי הוא מסרב לקבל את כספי המסים שגובה ישראל עבור רמאללה, בשל הקיזוז בסכום שהיא מעבירה מהתשלום המועבר למחבלים ולאסירים הכלואים בישראל. לדבריו, הפלסטינים מוכנים לחיות בשלום עם ישראל, בתנאי שהיא תכבד את ההסכמים שעליהם היא חתומה.

"עמדתנו הייתה ונשארה ברורה בכך שלא נקבל כספים מקוזזים, בפרט כספי השהידים", אמר בישיבת הממשלה. "יש חשבונות בינינו של מים וחשמל, שירותים לעזה, הכספים האלה נגנבו על ידי ישראל. ישראל גונבת את הכספים האלה בלי משא ומתן. אנחנו רוצים לחיות עם הישראלים בשלום ושכנות, איש לא בוחר את שכנו".

לקריאה נוספת:
4.5 מיליון שקל: זהו החוב של תושבי הרשות הפלסטינית למדינה
גם ככה ישראל תאשים את הרשות: למה חמאס מעודד פיגועים בגדה?
אבו מאזן מינה ראש ממשלה חדש, וקיצץ משכורות בשל ההקפאה של ישראל

אבו מאזן עם פמלייתו בדרך לכינוס הליגה הערבית בקהיר, מצרים 21 באפריל 2019. רויטרס
אבו מאזן והממשלה החדשה, בשבוע שעבר/רויטרס

המשבר הכלכלי ברשות מדאיג את ישראל. אתמול נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם שר האוצר משה כחלון, בפגישה שנייה זה ארבעה ימים. גורמים בכולנו אמרו כי לפגישה לא היה קשר למשא ומתן הקואליציוני.

אבו מאזן הוסיף כי כי "ביקשנו מאה מיליון דולר בחודש ממדינות ערב", אולם טרם התקבלה תשובה בנושא. הוא תקף גם את חמאס, על רקע קריסת שיחות הפיוס. לדבריו, הרשות לא תקבל את קיומה של "מיליציה חמושה", אלא "נשק ושלטון אחד בגדה המערבית וברצועת עזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully