וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל נכנס לכנרת במהלך החופשה מהלימודים בישיבה - וטבע למוות

חבריו של אריאל קסלבסקי, בן 18 מירושלים, דיווחו למשטרה כי אבדו עקבותיו, זאת לאחר שרחץ בחוף בלתי מוכרז בכנרת. לאחר כמה שעות של חיפושים גופתו נמשתה מהמים וצוות מד"א קבע את מותו. חברו לישיבה: "זה אסון נורא"

צילום: דוברות המשטרה, מד"א , עריכה: איתי עמרם

אריאל דוד קסלבסקי, הוא הצעיר שטבע למוות היום (חמישי) בכנרת, לאחר שרחץ בחוף בלתי מוכרז. קסלבסקי, תושב ירושלים, נכנס למים יחד עם שלושה מחבריו, אולם בשלב מסוים אבדו עקבותיו. הלווייתו התקיימה אחר הצהריים בהר המנוחות בירושלים.

חבריו דיווחו למשטרה על היעדרותו בשעות הבוקר. כוחות גדולים של שיטור ימי פתחו בסריקות בסיוע מתנדבים וצוותי רפואה, וכן באמצעות אמבולנס ימי. כעבור כמה שעות אותרה גופתו, והוא נמשה מהמים ללא רוח חיים.

"זה אסון נורא", אמר אהרון, חברו של אריאל שלמד איתו בישיבת ברסלב בביתר. "דווקא ידע לשחות טוב ממה שאני יודע. הוא אהב לטייל בחופשות. הפעם יצא לטיול עם חברים מהשכונה, מרמות. היה בחור טוב, חבר של כולם".

רב הישיבה בה למד עד לפני חצי שנה, הרב יוסף חיים ארנשטיין, אמר: "היה בחור עדין נפש. מיוחד מאוד, מוכשר. אציל מידות. אין מילים לתאר את הטרגדיה הזו. מאוד אהב ללמוד תורה ואהוב על החברים. זו אבדה גדולה לכל החברים שלו ובשביל כולנו. מקווה שכולנו נתחזק בישיבה לעילוי נשמתו, תורה, מצוות מעשים טובים".

עוד בוואלה! NEWS:
המרוץ לנשיאות ארה"ב מתחמם: ביידן יתמודד בפריימריז הדמוקרטים
הצטרפי לליכוד ואתמוך בך: ההצעה המפתה של השר כץ לשקד | תיעוד
הרכבת הקואליציה: נתניהו וכחלון נפגשו; "מיזוג המפלגות לא עלה"

אריאל דוד קוסלבסקי שטבע למוות בכנרת. צילום מסך
אהוב על חבריו. אריאל קסלבסקי/צילום מסך

יוסי אוקנין, ראש סניף טבריה ומפעיל האמבולנס הימי של איחוד הצלה, מסר כי "סמוך לשעה 8:15 קיבלנו קריאה ממוקד איחוד הצלה על צעיר שטבע בסמוך לחוף שיקמים בכנרת. הגענו לזירת האירוע עם האמבולנס הימי של איחוד הצלה והשתתפנו בחיפושים אחרי הצעיר שטבע. לצערי לאחר כשלוש שעות של חיפושים השיטור הימי איתר את הצעיר ללא רוח חיים".

פרמדיק מד"א, יועד פרץ, סיפר: "על גדות הכנרת חברנו לסירה של השיטור הימי שחילצה מהמים את הצעיר. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מותו של הצעיר אירע באחד משיאיה של עונת הרחצה בכנרת, שנפתחה רק בתחילת החודש. רק אתמול, עם התחממות מזג האוויר, הגיעו לאגם עשרות אלפי נופשים שביקשו להעביר את חופשת החג באזור.

עוד באותו נושא

נכנס לחוף שאינו מוכרז וטבע למוות: גופת צעיר נמשתה מהכנרת

לכתבה המלאה
פעולות החילוץ של הנער בן ה-19 שטבע בכנרת - ה-25 לאפריל 2019. דוברות משטרת ישראל
כוחות השיטור הימי ומסוק משטרתי בכנרת, היום/דוברות משטרת ישראל

לפני כשבועיים מת ילד בן שש שטבע בחוף הים בנהריה. הילד נמשה מהמים סמוך לחוף פארק הכלבים בטיילת עין שרה כשהוא מחוסר הכרה, וצוות מד"א שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה.

מבדיקה ראשונית עולה כי הילד היה בהשגחת אביו בפארק השעשועים הסמוך, יחד עם שני אחיו, והמשטרה בודקת כעת את נסיבות הגעתו וטביעתו בים. ד"ר יואב הופמן, רופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ ילדים, מסר כי הילד הובא כשהוא במצב אנוש, תוך החייאה ממושכת, הוכנס בתחילה לחדר ההלם ולאחר מכן הועבר לטיפול נמרץ ילדים. כעבור כמה שעות, בשעת לילה מאוחרת, נקבע מותו.

(עדכון ראשון: 14:53)

פעולות החילוץ של הנער בן ה-19 שטבע בכנרת - ה-25 לאפריל 2019. דוברות משטרת ישראל
פרשי משטרה במהלך החיפושים אחר אריאל, היום/דוברות משטרת ישראל
פעולות החילוץ של הנער בן ה-19 שטבע בכנרת - ה-25 לאפריל 2019. דוברות משטרת ישראל
צוללנים בפעולות האיתור של אריאל/דוברות משטרת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully