וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצטרפי לליכוד ואתמוך בך: ההצעה המפתה של השר כץ לשקד | תיעוד

25.4.2019 / 11:00

בתיעוד שהגיע לידי וואלה! NEWS נראים השניים בערב הנהגות יישובים בשומרון. כץ, שנחשב למוקד כוח משמעותי בליכוד, פנה לשקד והציע להצטרף למפלגה בתמורה לתמיכה בפריימריז. "לפני פריימריז כולם בתור, לך יש", אמר. שקד נמנעה מלהשיב ישירות: "נמשיך לעשות דברים גדולים"

צילום: אסתר אלוש, דוברת המועצה האזורית שומרון, עריכה: איתי עמרם

שר הרווחה חיים כץ מהליכוד הציע לשרת המשפטים איילת שקד להצטרף לליכוד ואף טען כי יתמוך בה - כך עולה מתיעוד שהגיע לידי וואלה! NEWS. השניים לקחו חלק בערב הנהגות יישובים בשומרון שהתקיים אתמול ביום רביעי בשבי שומרון, אז פנה השר כץ לשקד, שמפלגתה הימין החדש לא עברה את אחוז החסימה, והציע לה להצטרף למפלגתו בתמורה לתמיכתו בה בפריימריז.

כץ, שנחשב לאחד ממוקדי הכוח המשמעותיים בקרב מתפקדי הליכוד, התגאה באירוע שאירח ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן בביתו בשבי שומרון בכך ש"יש לי מפקד לליכוד, זו עוצמה". לדבריו, "היא (שקד - י"א) ראויה, אנחנו צריכים אותה וחברי הכנסת מבינים מה זה עוצמה". כץ רמז שיש לו קשר לחיסולו הפוליטי של השר איוב קרב - "מי שרואה היום את איוב קרא שבוכה שאני לא עזרתי לו... אז גם אתם צריכים את העוצמה הזו".

לקריאה נוספת:
שקד תצטרף לליכוד? "יוצאת לחירות, לפרק זמן שלא מתחייבת מהו"
בנט מודה בהפסד: "אין לי טענות לאיש, רק אני אחראי לתוצאה"
שקד לא שוללת התפקדות לליכוד: עוסקת בהווה ולא בעתיד

השר חיים כץ ואיילת שקד. עיבוד תמונה
השרים כץ ושקד באירוע בשומרון/עיבוד תמונה

בשלב הזה, הוא פנה ישירות לשקד שישבה לצדו, ואמר: "אז איילת, לפני פריימריז כולם באים לתור. את לא צריכה לבוא, יש לך. אנחנו צריכים אותך. את חשובה, יודעת לתרום ואנחנו צריכים אותך. מקווה שבסוף הערב תגידי 'אנחנו באים'".

שקד הגיבה בצחוק מצטנע, אך לא הגיבה להצעה ישירות והסתפקה באמירה לפיה "עשינו דברים גדולים יחד, ונמשיך לעשות דברים גדולים". בהמשך היא התייחסה גם לתוכנית המדינית של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ שצפויה להתפרסם בקרוב. "טראמפ חבר גדול של ישראל, הנשיא וצוותו הם הממשל האוהד ביותר שהיה לישראל מעולם אבל גם עבור חברים לא נחלק את ארץ ישראל".

מי שאירח את המפגש בביתו, ראש מועצת שומרון aאמר לשקד בפני הנוכחים כי גם "אם תרצי ללכת עכשיו לעסקים ולעשות כסף, אנחנו לא ניתן לך, כי אין לך שום זכות להפסיק את השליחות שלך למען עם ישראל וארץ ישראל. ואני רוצה לקרוא לך, בצורה ברורה, תתפקדי לליכוד, תצטרפי למפלגת השלטון, ותמשיכי להיות חלק מההנהגה המובילה של מדינת ישראל".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
איילת שקד, במטה מפלגת הימין החדשש מלון שרתון סיטי טאוור, אולם ברקת 9 באפריל 2019. צילום: אהוד אמיתון/TPS, אתר רשמי
לא הכריזה מהן כוונותיה. שקד/אתר רשמי, צילום: אהוד אמיתון/TPS

המפלגה החדשה שהקימה שקד יחד עם השר נפתלי בנט, עמו פרשה מהבית היהודי, נכשלה במבחן הבחירות. כ-1,400 קולות הפריד בינם לממשלה הבאה, זאת לאחר שדרשו לספור מחדש את הפתקים. מאז, שקד לא הצהירה מהן כוונותיה הפוליטיות אך לא הכחישה אפשרות של הצטרפות לליכוד.

יוסי דגן, ראש המועצה איזורית שומרון בהלוויתה של יעל זאבי, בית העלמין קיבוץ דגניה ב. נובמבר 2016. שלומי גבאי
"אין לך זכות להפסיק את העשייה למען עם ישראל". יוסי דגן/שלומי גבאי

דבריהם של כץ ודגן מצטרפים לדברים שאמר בתקופה האחרונה ח"כ דוד ביטן לפיהם, שקד תצטרף לליכוד אחרי פסח. לטענת ביטן, היא "רק מחכה שהכול בימין החדש יסתיים" והיא "תתפקד לליכוד אחרי חג הפסח. אני מקיים איתה הרבה שיחות, והיא תתפקד בחודש שאחרי פסח. זה לא חשוב אם זה יקרה באפריל או במאי. זה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully