וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקד תצטרף לליכוד? "יוצאת לחירות, לפרק זמן שלא מתחייבת מהו"

17.4.2019 / 11:05

שרת המשפטים אמרה בהרמת כוסית של משרדה כי זו "שעת בין ערביים ציבורית, אנחנו מצויים בממשלת מעבר". שקד אמרה את הדברים על רקע דיווחים על הצטרפות אפשרית שלה לליכוד, ולאחר שאתמול התפרסמו תוצאות הבחירות הרשמיות, ולפיהן מפלגת הימין החדש לא עברה את אחוז החסימה

עריכה: איתי עמרם

הימין החדש מחוץ לכנסת | כל הפרטים:

  • איילת שקד באירוע במשרד המשפטים: יוצאת לחירות לפרק זמן שלא מתחייבת מהו"
  • לאחר פרסות תוצאות הבחירות הרשמיות: הימין החדש מחוץ לכנסת
  • שקד לא הכחישה אפשרות שתחבור בעתיד לליכוד
  • שקד: "הצלחתי להציב יעדים ולעשות סדר במשרד המשפטים"

שרת המשפטים איילת שקד אמרה היום (רביעי) כי היא "יוצאת לחירות משלי לפרק זמן שלא מתחייבת מהו". בהרמת כוסית של משרד המשפטים אמרה שקד כי "זו שעת בין ערביים ציבורית. אנחנו מצויים בעת 'ממשלת מעבר', וכולכם הרי שמעתם, מי באכזבה ומי בהקלה, את תוצאות הבחירות ואת משמעותן, גם לגבי".

"זו עדיין איננה העת לסיכומים, בוודאי עוד נתפנה לכך", אמרה שקד. "אבל לעת עתה, ערב חג הפסח, אני מבקשת לומר לכם עד כמה נקשרתי להוויית המשרד הזה, לעשייה ולפעלתנות המתקיימת בין כתליו, בידי האנשים והנשים הטובים ביותר בשירות הציבורי, שרבים מהם אני רואה כאן".

שקד הוסיפה כי "לשמחתי, הצלחתי, בעזרתכם, להציב יעדים וגם לראות בקידומם ההדרגתי; גם לבער לא מעט 'חמץ', וגם לעשות לא מעט 'סדר'; והיד עוד נטויה. נראה שדין הבוחר (וגם אחוז החסימה) הצליחו לגרום לי, אחרי שש שנים אינטנסיביות, לצאת בקרוב לחירות משלי, לפחות לפרק זמן שאני ממש לא מתחייבת מהו".

איילת שקד, אביחי מנדלבליט ושי ניצן בהרמת כוסית במשרד המשפטים. אתר רשמי
שקד במשרד המשפטים, היום/אתר רשמי

אתמול פרסמה ועדת הבחירות את התוצאות הסופיות של הבחירות לכנסת ה-21. בסיכום בדיקות חוזרות של כמה קלפיות לא הצליחה מפלגת הימין החדש בראשות שר החינוך נפתלי בנט והשרה שקד לעבור את אחוז החסימה. מוועדת הבחירות נמסר אתמול כי לאחר בדיקת פרוטוקולי הצבעה מעשרות קלפיות ברחבי הארץ, לבקשת המפלגה, לא נמצאו פגמים מהותיים ולמעשה נמצאו שלושה קולות עודפים לימין החדש. השר נפתלי בנט העביר לוועדת הבחירות רשימה של עשרות קלפיות מרחבי הארץ אותם ביקש לבדוק שנית בטענה שנפלו בהם פגמים מהותיים בעקבותיהם נגרעו קולות מרשימת הימין החדש.

שקד אמרה השבוע במענה לפניית וואלה! NEWS כי היא אינה עוסקת כעת בעתיד, אלא בהווה, זאת בהתייחס לטענות ח"כ דוד ביטן לפיהן תתפקד לליכוד אחרי חג הפסח. ביום שני התייחס ביטן בריאיון לרדיו 90 לאפשרות ששקד תצטרף למפלגת הליכוד, ואמר כי היא "רק מחכה שהכול בימין החדש יסתיים". "איילת שקד תתפקד לליכוד אחרי חג הפסח. אני מקיים איתה הרבה שיחות, והיא תתפקד בחודש שאחרי פסח. זה לא חשוב אם זה יקרה באפריל או במאי. זה יקרה. היא מחכה עד שיגמרו ההליכים של הימין החדש בוועדת הבחירות", אמר ביטן לתחנה.

מלשכת שקד נמסר לוואלה! NEWS כי "שרת המשפטים כרגע לא עוסקת בעתיד אלא בהווה, וזה ספירת הקלפיות".

ישיבת ממשלה 24.2.2019. אמיל סלמן, הארץ
בנט/הארץ, אמיל סלמן

שקד הודתה אתמול לתומכיה בהודעה שפרסמה בעמוד הפייסבוק וכתבה כי "אני מאמינה גדולה בדמוקרטיה הישראלית ואני אסירת תודה שניתנה לי הזכות לשרת את מדינת ישראל בכנסת ובממשלה. כל יום בשבתי כשרת המשפטים הזכרתי לעצמי שאני שרת המשפטים של מדינה יהודית ריבונית בארץ ישראל. אני מודה לשותפי לדרך השר נפתלי בנט על דרך מופלאה, ערכית ואמיתית".

שקד כתבה כי "בשנים האחרונות תרמנו להסטת הספינה הישראלית ימינה ברבדים רבים. אני מקווה שהיא תמשיך לשוט בכיוון הנכון. לראשונה הציבור בישראל הצביע ימין וקיבל ימין במלא מובן המילה, ואני מאמינה שהמגמה הזו תימשך. שינינו את השיח משיח של פינוי לשיח של הסדרה. משיח של משפטיזציה לשיח של משילות. משיח של התרפסות לשיח של תעוזה. משיח של קבלת המציאות כפי שהיא לשיח של שינוי המצב הקיים. הרוח החדשה שהבאנו לממשלת ישראל תמשיך לנשוב".

  • עוד באותו נושא:
  • איילת שקד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully