וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר כחול לבן: "כל מטרת הממשלה - להעניק חסינות לנתניהו"

23.4.2019 / 18:33

בחשבון הטוויטר שלו כתב גנץ כי "כחול לבן תוביל את המאבק נגד הניסיון של רה"מ לקנות לו קואליציה של מבצר משפטי. לא ניתן לזה לקרות". עוד כתב שהעסקת נתן אשל כמייצג הליכוד במו"מ הקואליציוני היא "בניגוד לכל נורמה"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: תומר לוי

יו"ר כחול לבן בני גנץ כתב היום (שלישי) בחשבון הטוויטר שלו כי כל מטרת הממשלה היא להעניק חסינות לראש הממשלה בנימין נתניהו. "העסקת נתן אשל בניגוד לכל נורמה, ניסיון לשחיית השימוע, מכירת ערכי היסוד של הדמוקרטיה. כמה עצוב ולא מפתיע", כתב גנץ ומנה את הסוגיות הבעייתיות. לדבריו, "כחול לבן תוביל את המאבק נגד הניסיון של רה"מ לקנות לו קואליציה של מבצר משפטי. לא ניתן לזה לקרות".

דבריו באים בין השאר ברקע הדרישה של יו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ' לקדם חוק חסינות בכנסת הבאה, שיאפשר אוטומטית לכל חבר כנסת לקבל חסינות ולא לבקש אותה במידת הצורך.

כמו כן, ביום ראשון, היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט דחה את פנייתה של יו"ר מרצ תמר זנדברג, שדרשה למנוע את השתתפותו של נתן אשל במו"מ הקואליציוני. בשנת 2012 הודה אשל במסגרת הסדר טיעון, בפני בית הדין של נציבות שירות המדינה, כי התנהג בצורה שאינה הולמת כלפי ר' - עובדת שהייתה כפופה אליו במשרד ראש הממשלה. אשל ננזף ונקבע כי הוא יורחק לצמיתות משירות המדינה.

לקריאה נוספת
הסתיימה פגישת הליכוד וישראל ביתנו: "חוק הגיוס נותר בעייתי"
העדויות נגד נתן אשל בלשכת רה"מ: "מערכת יחסים חולנית ומופרעת"
"קשרים מושחתים": עתירה לבג"ץ - לפסול את נתניהו כמרכיב הממשלה

במכתב שנשלח לזנדברג מטעם היועמ"ש הובהר כי אף שחברות בצוות המו"מ הקואליציוני נושאת בחובה מאפיינים ציבוריים, היא אינה שקולה לעבודה בשירות המדינה - ולכן הסדר הטיעון עליו חתם אשל אינו מונע ממנו חברות בצוות.

על המכתב חתומה עו"ד רותם ארנרייך, מהאגף למשפט ציבורי-מנהלי במחלקת ייעוץ וחקיקה, שבראשו עומדת המשנה ליועמ"ש דינה זילבר.

עוד באותו נושא

היועמ"ש הבהיר: אין מניעה שנתן אשל יהיה בצוות המו"מ הקואליציוני

לכתבה המלאה
חגיגות במטה כחול לבן, אושן, גני התערוכה 9 באפריל 2019. ראובן קסטרו
גנץ בגני התערוכה, החודש/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully