וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יודע כמה זה קשה": הגיע לסייע בתאונה סמוך למקום שבו נהרגה בתו

23.4.2019 / 20:18

מלי, בתו בת הארבע של חיים ברנשטיין, נהרגה מפגיעת רכב בביתר עילית לפני שלוש שנים. אתמול הוא הוזעק לזירת התאונה שבה נהרג ברוך אייזנברג בן השלוש מפגיעת אוטובוס. "זה מציף הכל אבל אתה פועל עם הגיון ולא עם רגש. טוב שבאתי ולא מישהו אחר, בגלל הניסיון שיש לי"

ברוך אייזנברג בן השלוש הובא למנוחות אמש, לאחר שנהרג בתאונה בביתר עילית/עריכה: שניר דבוש

כשחיים ברנשטיין, תושב העיר ביתר עילית, הגיע אתמול (שני) כמתנדב בארגון מד"א לזירת התאונה בה נהרג ברוך אייזנברג בן השלוש, החלו לצוף אצלו זיכרונות קשים ואישיים מהעבר. מלי, בתו בת הארבע של ברנשטיין, נהרגה לפני שלוש שנים בדיוק מפגיעת רכב באותה עיר.

"קיבלתי את הקריאה על תאונה קשה", הוא אומר לוואלה! NEWS. "הגעתי, הבנתי את הסיטואציה, ראיתי חבלה קשה ושאין דופק ושלצערנו אין מה לעשות". לדבריו, "לא עלתה אצלי מחשבה אם להגיע, ברור שכן, אין לא. גם מתוקף תפקידי אבל גם ברמה האישית: לא בחרנו את זה, אם אני אמור להגיע וזה מה שרשום לי מלמעלה להגיע לשם - אז זה מה שאני צריך לעשות". ברנשטיין אומר כי "מעולה שאני באתי ולא מישהו אחר, בגלל הניסיון והעבר שיש לי".

לקריאה נוספת:
אביו של ברוך בן השלוש שנהרג בתאונה: "נשמה מוארת, הגיע זמנך"
שלושה ילדים שנדרסו למוות מפגיעת אוטובוס: רחוב הדמים של ביתר עילית
טרגדיה בביתר עילית: בן שלוש נדרס למוות ע"י אוטובוס לעיני משפחתו

חיים ברנשטיין, שכל את בתו בתאונת דרכים בביתר עילית, סייע בתאונה בה נהרג ברוך ילד בן 3, 22 באפריל 2019. זק"א
חיים ברנשטיין בזירת התאונה, אתמול/זק"א

את הטיפול בילד בזירת התאונה הוא מגדיר "קל וקשה יותר". לדבריו, "זה מציף את הכל אבל אתה פועל עם היגיון ולא עם רגש. אתה משתדל להתנתק באותם רגעים. אתה יודע שאין ברירה, ועושה מה שצריך לעשות".

עוד באותו נושא

אביו של ברוך בן השלוש שנהרג בתאונה: "נשמה מוארת, הגיע זמנך"

לכתבה המלאה

"רק אתה יודע מה ההורים יעברו עכשיו"

אחר כך, הוא מעיד, "אתה מדבר עם ההורים, אתה מבין את הקושי שלהם ואתה מנסה לדבר איתם כי רק אתה יודע מה הם יעברו עכשיו".

ברנשטיין צפוי להיפגש עם הוריו של הילד שנהרג אתמול "כדי לעודד ולהתחזק איתם ביחד. אתמול הייתה לי שיחה קצרה איתם, הספקתי להגיד להם שיהיו עם הילדים, שלא ידחיקו וידברו איתם. אני יודע כמה זה קשה, זה קושי שאף אחד לא יכול להסביר את זה והם צריכים להיות מוכנים לזה".

ברוך אייזנברג שנדרס למוות בביתר עילית. אתר רשמי
הגיע לביקור חג בישראל. ההרוג, ברוך אייזנברג/אתר רשמי

במשטרה אמרו אתמול כי חקירה ראשונית העלתה כי מסיבה שאינה ידועה, אייזנברג שעמד על המדרכה ואחז בידי אימו ירד לפתע אל הכביש מהמדרכה ונפגע מהאוטובוס. נהג אוטובוס של חברת "קווים" עוכב לחקירה ושוחרר מאוחר יותר בתנאים מגבילים. היום זומן הנהג לשימוע בטרם יישלל רישיונו. אתמול התקיימה הלווייתו של הילד, שהגיע יחד עם משפחתו לישראל לביקור בחג. הוא נטמן בהר המנוחות בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully