וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של ברוך בן השלוש שנהרג בתאונה: "נשמה מוארת, הגיע זמנך"

23.4.2019 / 15:10

הלוויתו של ברוך אייזנברג בן ה-3 שנהרג מפגיעת אוטובוס בעיר נערכה בהר המנוחות. הילד הגיע עם משפחתו לביקור מניו יורק לרגל חופשת הפסח. אביו נפרד ממנו: "רציתי לראות אותך תחת הטלית, אנחנו מבקשים מהשם שיתן לנו כוח לעבור את הניסיון הזה". נהג האוטובוס נחקר ושוחרר

ברוך אייזנברג בן השלוש הובא למנוחות אמש, לאחר שנהרג בתאונה בביתר עילית/עריכה: שניר דבוש

הלווייתו של ברוך אייזנברג, הילד בן השלוש שנהרג בתאונת הדרכים בביתר עילית, התקיימה אמש (שני) בהר המנוחות בירושלים. משפחתו הגיעה מניו יורק לביקור בארץ לרגל חג הפסח, אך קודם לכן הוא ירד אל הכביש מסיבה שאינה ברורה, ונפגע מאוטובוס ברחוב החוזה מלובלין. הוא נמצא עם פגיעה רב-מערכתית ללא סימני חיים, וצוות מד"א קבע את מותו במקום. נהג האוטובוס של חברת "קווים" נחקר בחשד לגרימת התאונה ורישיונו נשלל ל-30 ימים.

בהספד בהלוויה, שאותו נשא ביידיש, אמר האב שלמה אייזנברג: "אני לא יודע מה מותר להגיד ביום טוב, צריכים להיות שמחים היום. אבא שלי היה רוצה שאני אהיה שמח היום, ולכן הקדוש ברוך הוא עשה את זה בחג, כדי שזה יהיה ניסיון של להיות בשמחה, כדי שיהיה זיכרונות טובים מבורכ'ל שלי. לכן הקב"ה סיבב את הסיבות ככה. כשמתבוננים בזה, אפילו כשזה ממש טרי, רואים חסדים עד בלי די. אחד מהדברים הטובים שלמדנו בשבועות האחרונים ובחודשים האחרונים להגיד 'גם זו לטובה' אפילו על דברים לא חשובים. לכן, כשראיתי את בורכ'ל ככה, אמרתי שלוש פעמים 'גם זו לטובה', וזה היה הכנה בחודשים האחרונים לרגע הזה, כדי שנוכל לעמוד בניסיון".

"אנחנו מבקשים מהשם שיתן לנו כוח לעבור את הניסיון הזה", הוסיף אייזנברג. "כל דבר זה נסתרות דרכי השם. מה שקיבלנו היום זה שאנחנו צריכים להיות בשמחה בכל מצב". הוא הודה על כך שאשתו "הייתה ממש מתחת האוטובוס כשהיא ניסתה להציל אותו, ולא היה חסר שהיא תיפגע. אני מודה להשם, ומתפלל שתהיה לה ארוכות ימים ושנים".

עוד בוואלה! NEWS:
שלושה ילדים שנדרסו למוות מפגיעת אוטובוס: רחוב הדמים של ביתר עילית

ברוך אייזנברג שנדרס למוות בביתר עילית. אתר רשמי
"כל כך אהבנו אותך ואנחנו כל כך אוהבים אותך". ברוך אייזנברג/אתר רשמי

האב אמר על בנו: "רציתי לראות אותך תחת הטלית בכ"ב אייר בדרך לחיידר, רציתי להביא אותך לחופה. תבקש אצל ריבונו של עולם שנהיה שמחים, שנהיה חזקים. אתה ידעת איך לבקש. מה שביקשת ומתי שביקשת קיבלת, אם זה היה ביום, או אם זה היה בלילה, כל כך אהבנו אותך ואנחנו כל כך אוהבים אותך. היית נשמה מוארת ומתוקה, הגיע זמנך, ואנחנו מבקשים מהקב"ה שנוכל להיות חזקים".

שמואל בן צבי, קרוב המשפחה, סיפר לוואלה! NEWS כי המשפחה הגיעה לארץ ביום שלישי שעבר. לדבריו, "רק אתמול ביום רביעי הם ערכו טקס חאלקה במירון (אירוע חגיגי של גזיזת השיער בגיל שלוש) והיום הם הגיעו לביקור משפחתי של מספר שעות בביתר עילית". בן צבי הוסיף כי ה"אבא חזק מאד. הוא מאמין באמונה שלימה שזו גזירה משמיים. האם שבורה מאד. הוא היה בן יחיד בין 4 אחיות בגילאי חמש עד עשר. הן כל הזמן בוכות".

עוד באותו נושא

טרגדיה בביתר עילית: בן שלוש נדרס למוות ע"י אוטובוס לעיני משפחתו

לכתבה המלאה

הנהג שנחקר שוחרר, רישיונו נשלל לחודש

מחקירה ראשונית עולה כי מסיבה שאינה ידועה, ברוך שעמד על המדרכה אחז בידי אימו בעת ששהו על המדרכה ולפתע ירד אל הכביש ונפגע מהאוטובוס. נהג האוטובוס של חברת "קווים" נחקר החל מאתמול בחשד לגרימת התאונה. בתום חקירתו, הוא שוחרר בתנאים מגבילים. מהמשטרה נמסר כי רישונו נשלל ל-30 ימים והחקירה נמשכת.

ברוך אייזנברג שנדרס למוות בביתר עילית ואביו שלמה. אתר רשמי
שלמה וברוך אייזנברג, לפני ימים אחדים/אתר רשמי
הלוויתו של ברוך אייזנברג בן השלוש שנתדרס למוות בביתר עילית - ההלוויה יצאה משמגר אל הר המנוחות בירושלים. אתר רשמי
הלוויתו של ברוך, הערב/אתר רשמי
הלוויתו של ברוך אייזנברג בן השלוש שנתדרס למוות בביתר עילית - ההלוויה יצאה משמגר אל הר המנוחות בירושלים. אתר רשמי
הלוויתו של ברוך, הערב/אתר רשמי

חובש רפואת חירום במד"א, חיים ברנשטיין, אמר אתמול כי "מדובר בטרגדיה קשה מאוד. הייתי ברחוב סמוך עם האמבולנס כשקיבלתי את הקריאה. ילד כבן ארבע שכב על הכביש בסמוך לאוטובוס כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב-מערכתית קשה ביותר. ביצעתי מספר בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

"כשהגעתי לזירת התאונה המראות היו קשים מאוד", אמר יוסי רייניץ, מתנדב זק"א במחוז ש"י. "ילד קטן היה שרוע על הכביש כשהוא סובל מפגיעה קשה מאוד וללא הכרה לאחר שנדרס על ידי אוטובוס. הצוות הרפואי אישר את מותו במקום. מתנדבי זק"א מחוז ש"י טיפלו בגופת הפעוט ובאיסוף הממצאים בזירה. נקרע לנו הלב לטפל בזירה הקשה ולראות את קרובי המשפחה של הפעוט שהיו במקום".

(עדכון ראשון: 22.4, 23:20)

הלוויתו של ברוך אייזנברג בן השלוש שנתדרס למוות בביתר עילית - ההלוויה יצאה משמגר אל הר המנוחות בירושלים. אתר רשמי
הלוויתו של ברוך, היום/אתר רשמי
ברוך אייזנברג בן 3 נהרג בתאונת דרכים בביתר עילית , 22 בינואר 2019. באדיבות המשפחה
ברוך אייזנברג/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully