וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית השבוע: רוכב אופנוע נהרג מפגיעת רכב בכביש 431

23.4.2019 / 10:14

צעיר בן 23 נפגע בתאונה בין אופנוע לרכב דרומית למחלף מבוא איילון באזור ראשל"צ. צוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה אך נאלץ לקבוע את מותו. בשבוע האחרון נהרגו שני רוכבי אופנוע נוספים בתאונות דרכים באותו הכביש. "כבר עברנו את מספר ההרוגים בחג הפסח בשנה שעברה"

תאונת דרכים ליד ראשון לציון : רוכב אופנוע בן 23 נהרג מפגיעת רכב/צילום: דוברות מד"א

רוכב אופנוע בן 23 נהרג הבוקר (שלישי) בהתנגשות עם כלי רכב בכביש 431, דרומית למחלף מבוא איילון שבאזור ראשון לציון. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי במקום וביצע בו פעולות החייאה, אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו. בעקבות התאונה נוצר עומס תנועה בכביש 20 באזור המחלף, וממשטרת ישראל נמסר כי שוטרים נמצאים במקום ומכווינים את התנועה, "מומלץ לנהגים לנהוג בדרכים חלופיות".

החובש שלומי בן שימול והפאראמדיקית איילת משה ממד"א סיפרו כי "כשהגענו למקום ראינו בשולי הכביש אופנוע מעוך ורכב לימוד נהיגה עם מעיכה בפח. על הכביש שכב צעיר כבן 23 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

בשבוע האחרון נהרגו עוד שני רוכבי אופנוע בכביש 431. אחד מהם, צעיר בשנות ה-20 לחייו, נהרג ביום שבת מפגיעת רכב. השני, בן 51, נהרג בתאונה בין באר יעקב למודיעין ביום רביעי האחרון.

עוד בוואלה! NEWS:
אבל בסרי לנקה: מניין ההרוגים עלה ל-310, המשטרה עצרה 40 חשודים
גל התאבדויות במשטרת צרפת, והאפודים הצהובים מריחים דם: "תהרגו את עצמכם"
הביקורת מבית תגביר את הטרור: סינוואר לא מחכה לעסקת המאה
"סמוטריץ' עושה דברים מאחורי גבנו": קרע באיחוד מפלגות הימין

רוכב אופנוע נהרג בתאונת דרכים בין אופנוע לרכב בכביש431 דרומית למחלף מבוא איילון, 22 באפריל 2019. מד"א
זירת האירוע, הבוקר/מד"א

ההרוג הבוקר הוא רוכב האופנוע ה-15 שנהרג מאז תחילת השנה - עלייה של 25% לעומת אשתקד. ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק, אמר כי "המציאות העגומה היא שבכל שבוע בממוצע רוכב אופנוע או קטנוע מקפח את חייו בכבישי ישראל. לצערי המדינה פשוט מפקירה את הרוכבים למות בכביש כשהיא מתעלמת מהצרכים הבסיסים שיש להעניק להם כמו צבע שלא יגרום להחלקה, מעקות בטיחות שלא יחתכו אותם בעת ההחלקה או אביזרי בטיחות מאוד יקרים".

קיטה הוסיף כי "אנחנו במהלכו של חג הפסח וכבר עברנו את מספר ההרוגים בכל חג הפסח בשנה שעברה, זוהי התוצאה הישירה לחוסר ההשקעה של המדינה והגופים העוסקים בבטיחות בדרכים בהצלת חיי אדם".

אתמול נפגע רוכב אופנוע בן 16 באורח בינוני בתאונת דרכים שהתרחשה ברחוב אברהם בר בראשון לציון. צוות מד"א שהעניק לו טיפול רפואי פינה אותו לבית החולים וולפסון בחולון כשהוא סובל מחבלות בגפיים התחתונות. בתאונה נפגעו עוד שני פצועים באורח קל.

(עדכון ראשון: 8:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully