וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולה מרותק למיטתו נפצע קשה בשריפה בבית חולים סיעודי בגליל

22.4.2019 / 23:50

הדליקה פרצה באחת המיטות בבית חולים סיעודי בכפר ריינה. שוהה במוסד, בן 40, שהיה מרותק למיטה, נפצע באורח קשה ופונה לביה"ח רמב"ם בחיפה עם כוויות בכל חלקי גופו. צוותי ההצלה שהגיעו למקום פינו את שאר השוהים בבניין. נפתחה חקירה לנסיבות השריפה

שריפה בבית חולים סיעודי בכפר ריינה, 22 באפריל 2019. דוברות כבאות והצלה מחוז צפון, דוברות כב"ה
כוחות כיבוי בזירת האירוע, הערב/דוברות כב"ה, דוברות כבאות והצלה מחוז צפון

גבר כבן 40 המרותק למיטה בבית חולים סיעודי בכפר ריינה שליד נצרת, נפצע הערב (שני) באורח קשה בשל שריפה שפרצה במקום. מבדיקה ראשונית עלה כי הדליקה נגרמה מקצר חשמלי במיטה מתכווננת, אולם האפשרות נשללה, והחקירה נמשכת. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לגבר סיוע רפואי ופינה אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה עם כוויות בכל חלקי גופו כשהוא מורדם ומונשם. שני בני אדם נוספים נפגעו משאיפת עשן ומצבם קל. הם פונו לבית החולים האיטלקי בעיר. צוותי ההצלה שהגיעו למקום פינו את שאר השוהים.

אושרי מאמו, דובר כבאות והצלה מחוז צפון, אמר כי שבעה צוותי כיבוי הוזעקו למקום בפיקודו של רב רשף ששי סיגאוי. הצוותים ביצעו פעולות סריקה אחר לכודים, כמו גם פעלו לשחרור העשן. מערכות בטיחות אוטומטיות פעלו באירוע. הוא הוסיף כי טרם הגעת הצוותים פונה הנפגע מהמקום והועבר למד"א להמשך טיפול.

עוד בוואלה! NEWS:
6 פיצוצים תוך 20 דקות: הפיגועים בסרי לנקה, דקה אחר דקה
פיגום קרס בבניין רב קומות בחיפה: פועל חולץ מת מההריסות
"למרות הכאב, החיים ממשיכים": נכדה ראשונה נולדה לנרצח הפיגוע

שריפה בבית חולים סיעודי בכפר ריינה, 22 באפריל 2019. דוברות כבאות והצלה מחוז צפון, דוברות כב"ה
זירת האירוע, הערב/דוברות כב"ה, דוברות כבאות והצלה מחוז צפון

לפני כשבוע נפצעו 13 בני אדם בשריפה שפרצה בדירת מגורים בבניין בחיפה. לבית החולים רמב"ם הגיעו 11 פצועים מהשריפה, בהם גבר באורח קשה, אם ושני ילדיה, ואישה בשנות ה-30 לחייה שנפצעו באורח בינוני, וכן אם ובת וארבעה ילדים נוספים, כולם במצב קל. שני פצועים נוספים פונו לבית החולים בני ציון.

חוקר דליקות וחוקרי הזיהוי הפלילי של המשטרה סרקו את המקום לבחינת מוקדי האש ומקורם. מחקירה ראשונית עולה כי על פי החשד השריפה פרצה בשל קצר חשמלי בקומה השנייה. חמישה צוותי כיבוי הוזעקו לשריפה, שפרצה בקומה השנייה בבניין בן ארבע קומות ברחוב אבן גבירול בעיר. הכוחות כיבו את השריפה ומנעו את התפשטותה לעבר יתר חלקי הבניין. בקומה שמעל השריפה נלכדו מספר בני אדם, בהם אם וילדיה הקטנים שחולצו על ידי כוחות הכיבוי ופונו במצב קשה אף הם. כבאי שנכח בזירה סיפר כי "שמענו צעקות מתוך הדירה".

(עדכון ראשון: 21:00)

עוד באותו נושא

13 בני אדם נפגעו בשריפה בדירה בחיפה; מקור הדליקה - קצר חשמלי

לכתבה המלאה
שריפה בבית חולים סיעודי בכפר ריינה, 22 באפריל 2019. דוברות משטרת ישראל
כוחות משטרה בזירת השריפה, הערב/דוברות משטרת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully