וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 בני אדם נפגעו בשריפה בדירה בחיפה; מקור הדליקה - קצר חשמלי

הדליקה פרצה בקומה השנייה בבניין בן ארבע קומות ברחוב אבן גבירול בעיר, ובה נפצע אדם באורח קשה ועוד שלושה בינוני. הפצועים פונו לבתי החולים רמב"ם ובני ציון. מחקירה ראשונית עולה כי מקור השריפה בקצר שהחל בקומה השנייה. כבאי: "שמענו צעקות מתוך הדירה"

צילום: דוברות המשטרה, רמב"ם

שריפה בחיפה - כל הפרטים:

  • השריפה פרצה בבניין מגורים ברחוב אבן גבירול בחיפה
  • 13 בני אדם נפגעו בשריפה; אחד במצב קשה וארבעה בינוני
  • חמישה צוותי כיבוי הוזעקו וחילצו אם וילדיה
  • הכוחות השתלטו על הבעירה; הנסיבות נבדקות
  • בזירת השריפה פועלים עובדי רווחה של העירייה
  • הערכה ראשונית - השריפה פרצה בשל קצר חשמלי

13 בני אדם נפצעו בשריפה שפרצה היום (ראשון) בדירת מגורים בבניין בחיפה. לבית החולים רמב"ם הגיעו 11 פצועים מהשריפה, בהם גבר שנפצע באורח קשה, אם ושני ילדיה ואישה בשנות ה-30 לחייה שנפצעו באורח בינוני, וכן אם ובת וארבעה ילדים נוספים, כולם במצב קל. שני פצועים נוספים פונו לבית החולים בני ציון. בשלב זה נמסר כי "הושגה שליטה באירוע".

חוקר דליקות וחוקרי הזיהוי פלילי של המשטרה סורקים את המקום לבחינת מוקדי האש ומקורם. מחקירה ראשונית עולה כי על פי החשד השריפה פרצה בשל קצר חשמלי בקומה השנייה.

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח: "עסקת המאה" של טראמפ - לא תכלול הקמת מדינה פלסטינית
גוש חוסם ליברמן: המפלגות הדתיות יציגו חזית אחידה במו"מ הקואליציוני
סליחה, תקלה: שוב שיבושים ברכבת ישראל בשל שורה של בעיות טכנית

שריפה אשר פרצה בדירת מגורים ברחוב אבן גבירול בחיפה, 15 באפריל 2019. דוברות כב"ה
הכוחות חילצו לכודים. השריפה בחיפה, היום/דוברות כב"ה

חמישה צוותי כיבוי הוזעקו לשריפה, שפרצה בקומה השנייה בבניין בן ארבע קומות ברחוב אבן גבירול בעיר. הכוחות כיבו את השריפה ומנעו את התפשטותה לעבר יתר חלקי הבניין. בקומה שמעל השריפה נלכדו מספר בני אדם, בהם אם וילדיה הקטנים שחולצו על ידי כוחות הכיבוי ופונו במצב קשה אף הם. כבאי שנכח בזירה סיפר כי "שמענו צעקות מתוך הדירה".

מחלונות הדירה בקעו להבות עזות שהעידו על עוצמת הבעירה שהתפתחה במקום. רב-רשף רמי מרום מסר כי ראשית התמקדו הלוחמים בחילוץ שמונת הלכודים. סריקות מדוקדקות עדין נערכות בידי הכבאים ביתר הדירות במבנה.

המשטרה הודיעה כי היא "פועלת להסדרת התנועה במקום על מנת לאפשר לכוחות כיבוי להגיע ולהשתלט על השריפה ולסיים סריקה אחר דיירים נוספים". יחידת הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל אוספת ממצאים בשטח לבדיקת נסיבות הדליקה.

שריפה אשר פרצה בדירת מגורים ברחוב אבן גבירול בחיפה, 15 באפריל 2019. איחוד הצלה
הושגה שליטה. הבניין אחרי ההשתלטות על השריפה/איחוד הצלה
הגעת הפצועים מהשריפה ברחוב אבן גבירול בחיפה לבית החולים רמב"ם, 15 באפריל 2019. בית החולים רמב"ם,
פצועים מפונים לרמב"ם/בית החולים רמב"ם

סגן מנהל מרחב כרמל של איחוד הצלה, שלמה טאוסקי, סיפר כי "כשהגעתי למקום נתקלתי בלהבות אש שעולות מאחת הדירות במבנה. יחד עם חובשים נוספים הענקנו סיוע רפואי ראשוני לנפגעים - חלקם הורים וילדים שחולצו מהבניין על ידי צוותי כיבוי. הנפגעים סובלים מכוויות ובעיות נשימה עקב שאיפת עשן".

חובש רפואת חרום במד"א, אבי עבאדי, ופאראמדיקית מד"א הודיה רוזה, סיפרו כי "כשהגענו למקום ראינו אש חיה שיוצאת מהדירות והבניין היה עפוף עשן סמיך. הכבאים חילצו אלינו דיירים שנלכדו ונפגעו, במקום הייתה המולה גדולה ראינו ילדים ומבוגרים שחולצו".

עוד סיפרו כי "גבר בן 30 סבל מכוויות קלות בכל חלקי גופו ופניו היו מלאות פייח לאחר ששאף עשן רב, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו לרמב"ם כשמצבו מוגדר קשה ויציב. אשה כבת 30 ושלושת וילדיה כבני שלוש עד שש שאפו עשן רב ומצבם הוגדר בינוני. לאחר טיפול ראשוני פינונו אותם לבי"ח רמב"ם. שמונה נפגעים נוספים שהתהלכו בקום לאחר ששאפו עשן טופלו על ידנו ופנו לבני ציון ורמבם כשמצבם מוגדר קל".

(עדכון ראשון: 9:11)

שריפה אשר פרצה בדירת מגורים ברחוב אבן גבירול בחיפה, 15 באפריל 2019. יואב איתיאל
הדירה המפויחת, חיפה, הבוקר/יואב איתיאל
שריפה אשר פרצה בדירת מגורים ברחוב אבן גבירול בחיפה, 15 באפריל 2019. שלומי גבאי
הדירה שנשרפה הבוקר, חיפה/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully