וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למדו להיות בני אדם": גורילות הצטלמו בתמונת סלפי

הפקחים בשמורה בפארק וירונגה שברפובליקה הדמוקרטית של קונגו גידלו את קופי האדם מאז שהאימהות שלהן נהרגו בידי פקחים. עם השנים, הן למדו לחקות אותם ואף לעמוד על שתי הרגליים. "זה מסקרן מאוד"

גורילות מצטלמות עם פקח בפארק ברפובליקה הדמוקרטית של קונגו. רויטרס
אחד הפקחים עם הגורליות שנעמדו על שתיים והצטלמו לסלפי/רויטרס

שתי גורילות הצטלמו בתמונת סלפי עם פקחים בשמורה ברפובליקה הדמוקרטית של קונגו, שחילצו אותם כשהיו תינוקות. התמונה צולמה במקלט גורילות בפארק הלאומי וירונגה, שם הן גדלו אחרי שציידים הרגו את הוריהן.

סגן מנהל הפארק, אינוסנט מבוראנוומווה, אמר לרשת BBC כי הגורילות למדו לחקות את המטפלים שלהם, שדאגו להם מאז שהם נמצאו. הגורילות, לדבריו, רואות בהם כהוריהם שלהם, זאת אחרי שהאימהות שלהן נהרגו ביולי 2007 כשהן היו גורות, בעודן בנות חודשיים וארבעה חודשים בלבד. אחרי שהן נמצאו, הן נלקחו למקלט סנקווקווה שנמצא בפארק, שם הן חיות עד היום.

"משום שהן גדלו עם המחלצים שלהן, הן מחקות את בני האדם, ולעמוד על שתי רגליים זו הדרך שלהן להיות בני אדם". עם זאת, הוא הוסיף כי זה "לא משהו שגרתי. הופתעתי מאוד לראות את זה, זה היה מצחיק מאוד. מסקרן מאוד לראות איך גורילה יכולה לחקות בן אדם ולעמוד".

ההגנה על הפארק אינה משימה קלה - בשנה שעברה נהרגו חמישה פקחים במאבק של מורדים, ויותר מ-130 פקחים נהרגו בסך הכול בווירונגה מאז 1996. מזרח הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, שם שוכן הפארק, הוא אזור רווי אלימות בין קבוצות חמושות שונות. חלק נמצאות בפארק, שם הן צדות בעלי חיים.

לקריאה נוספת:
בניו של מנכ"ל אסוס ושפית מפורסמת: קורבנות הפיגועים בסרי לנקה
"אנטישמיות מימי הביניים": בובה בדמות יהודי הוכתה ונשרפה בפולין
שלושה מטפסי הרים נהרגו במפולת שלגים בקנדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully