וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירתה וזרקה לנהר: אשתו של מנהיג ב-KKK הודתה כי רצחה אותו

מליסה אנקונה האשימה את בנה כי ירה למוות בבעלה לפני כשנתיים, אך חזרה בה ואישרה בפני בית המשפט כי היא האחראית למעשה. אנקונה שחזרה כי רצחה אותו בחדר השינה, ניקתה את הקירות, החליפה את הסדינים והשליכה את גופתו. "יריתי את שתי היריות שהרגו את בעלי"

מליסה אנקונה, אשתו של מנהיג הקו קלוקס קלאן (KKK) במיזורי הודתה כי ירתה בו למוות לפני שנתיים. AP
ירתה למוות בבעלה. מליסה אנקונה/AP

אשתו של מנהיג הקו קלוקס קלאן (KKK) במיזורי הודתה כי ירתה בו למוות לפני שנתיים. על מליסה אנקונה, בת 47, נגזר מאסר עולם בגין רצח מדרגה שניה ועבירות נוספות. בתחילה טענה כי בנה פול ג'ינקרסון הוא האחראי לרצח ואף הסכימה להעיד נגדו, אולם חזרה בה ביום שישי האחרון. הבן עדיין עומד בפני משפט.

פרנק אנקונה, המייחס לעצמו את ההנהגה בארגון במיזורי, נורה למוות בחדר השינה שלו וגופתו הושלכה לנהר. במסגרת עסקת הטיעון הודתה אשתו בבית המשפט ברצח מדרגה שניה, שיבוש ראיות והפקרת גופה. "יריתי את שתי היריות שהרגו את בעלי", אמרה לשופטת.

עוד בעולם
מדגמים באוקראינה: הקומיקאי היהודי נבחר לנשיאות ברוב גדול
חמינאי החליף את מפקד משמרות המהפכה ברקע הגדרתו ארגון טרור בארה"ב
תיעוד: המון זועם תוקף את מנהיג האופוזיציה בטורקיה

אנשי ה-KKK קו קלוקס קלאן. AP
תומכים בעליונות הגזע הלבן. אנשי ה-KKK/AP

היא אישרה כי ניקתה את קירות חדר השינה והסירה את המצעים לפני שזרקה את הגופה לנהר בפברואר 2017. לאחר מכן היא הכריזה על בעלה, בן 51, כנעדר וקראה לחזרתו ברשת הפייסבוק. מהעדויות בבית המשפט עולה כי הוא ביקש להתגרש ממנה.

אנקונה היה חבר ב-KKK, אחד הארגונים הוותיקים ביותר בארצות הברית התומכים בעליונות הגזע הלבן, והוא הוקם אחרי מלחמת האזרחים במאה ה-19. הארגון אחראי למעשי לינצ'ים, אונס ורצח רבים נגד שחורים במהלך המאה שעברה, ובשיאו היו בו כארבעה מיליון חברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully