וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדרסה על ידי הוריה והתחננה בפני החובש: "אם אשוב אליהם - אמות"

18.4.2019 / 17:36

בכתב האישום שהוגש נגד הוריה של צעירה בת 18, שתועדה כשהיא מנסה להימלט מניסיון החטיפה, מתוארים הרגעים שהובילו לתקרית הדרמטית. השניים איתרו את בתם ברהט והכניסו אותה בכוח לרכב, שם תקפו אותה ואיימו עליה. "היא שקרנית ועושה הצגות", אמר האב לצוות מד"א. צפו בתיעוד

צילום: דוברות משטרת ישראל

חטיפה, תקיפה הגורמת חבלה ממשית ואיומים - אלו רק חלק מהעבירות המופיעות בכתב האישום שהוגש היום (חמישי) נגד זוג הורים מרמלה. השניים נאשמים כי חטפו ותקפו את בתם בת ה-18 ברהט, תוך שמנעו ממנה קבלת טיפול רפואי ונמלטו מהמקום.

מכתב האישום עולה כי לפני כמה חודשים עזבה הבת את בית הוריה ברמלה ועברה להתגורר ברהט. ההורים - אחמד בן מוסה וסניה בת טלב אבו ג'אנם, בשנות ה-40 לחייהם - סברו כי בתם ניהלה אורח חיים לא צנוע, ובתגובה החליטו לחטוף אותה. לפני כשבועיים הם נסעו במכוניתם לכיוון מקום מגוריה של הבת וחיפשו אחריה ברחובות העיר.

עוד בוואלה! NEWS
השופט חשד ששוטרים תיאמו גרסאות - אך מח"ש סגרה את התיק תוך 3 ימים
התובע הכללי לקראת פרסום דוח מולר: אין ראיות לקשר בין טראמפ לרוסיה
אלוף פיקוד הצפון היוצא: "במלחמה הבאה יהיה נכון לפנות יישובים"

תיעוד -  זוג הורים במהלך דריסת ביתם ברהט. אתר רשמי
הבת ניסתה להימלט מהרכב. תיעוד האירוע/אתר רשמי

הבת אותרה סמוך למרכז המסחרי ברהט, שם בעט בה האב כמה פעמים, תוך כשהיא נאחזת בעמוד שהיה במקום כדי למנוע מהוריה לחטוף אותה. הצעירה צעקה כי היא נמצאת בסכנת חיים וביקשה מעוברי אורח במקום להזמין משטרה. אולם השניים תפסו אותה ומשכו אותה בכוח אל המושב האחורי של הרכב. אבי הצעירה התיישב לידה והאם אחזה בהגה.

במהלך הנסיעה איים האב על בתו כי יחתוך את רגליה ויהרוג אותה, והוסיף כי יש ברשותו נשק. הוא תפס את ראשה והחזיק אותה כשהיא מוטה מטה, כך שמנע ממנה להזעיק עזרה דרך החלון. במקביל, חנק אבו ג'נאם את הצעירה ואף פגע בעיניה.

באחת הכיכרות, בעוד הרכב בנסיעה, הבת דחפה את אביה ופתחה את הדלת הימנית האחורית. היא החלה להוציא את רגליה מהרכב במטרה להימלט, אולם אז תפס האב בחולצתה. האם לא חדלה מנסיעתה וכך נהגו ברכב ברחבי העיר כשרגלי הצעירה תלויות באוויר. בשלב מסוים קרא הנאשם לנאשמת ואמר לה כי צריך לדרוס את בתם.

עוד באותו נושא

אישום: זוג הורים חטפו את בתם וגררו אותה על הכביש בנגב | תיעוד

לכתבה המלאה

"אם אעלה איתם אני לא חוזרת לחיים"

רק לאחר נסיעה של כ-200 מטרים נוספים, כשגופה התחתון של הצעירה היה מחוץ לרכב ורגליה נגררו לעבר הגלגל האחורי, עצרה האם את הרכב. עם הבלימה, נפלה הבת אל הכביש, צעקה ובכתה. עוברי אורח שנסעו מאחורי הרכב והבחינו במתרחש סימנו לאמבולנס של מד"א, שהזדמן למקום, לעצור ולסייע לצעירה.

במקביל, האב יצא מהרכב, בעט בחוזקה בבתו, קילל אותה, ואף ניסע למנוע ממנה טיפול רפואי כי היא "שקרנית ועושה הצגות". הצעירה שכבה על הכביש, החזיקה ברגלו של אחד הפרמדיקים והתחננה שלא יעזוב אותה. "אני יודעת מה יקרה לי. אם אעלה איתם אני לא חוזרת לחיים", קראה בתחינה.

עסקים ברהט, מרץ 2016. בני בן סימון
הצעירה אותרה במרכז המסחרי ברהט/בני בן סימון

כששמעו הנאשמים כי המשטרה בדרכה למקום, חזרו השניים לרכב ונמלטו. בתם פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נמצא כי נגרמו לה כאב בברך ימין, שפשופים מסביב לפיקת הברך וסימני שפשוף ביד ימין.

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע את כתב האישום, המייחס לנאשמים ביצוע עבירות של חטיפה, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, תקיפה הגורמת חבלה של ממש ואיומים. כמו כן, האב נאשם בנהיגה ללא רישיון נהיגה תקף וללא פוליסת ביטוח תקפה.

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully